افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

واسطه برای تملک املاک به نام بیگانگان جرم است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412835
واسطه برای تملک املاک به نام بیگانگان جرم است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی لطفا وی در گفتگو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت خروج اتباع غیرمجاز پرداخت و اظهار داشت: طبق قوانین بین المللی ورود هر اتباع خارجی به هر کشوری از جمله جمهوری اسلامی ایران باید با مجوزهایی از جمله انجام شود. گذرنامه و ویزا . وی به جمعیت غیرمجاز موجود […]

سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده انتظامی لطفا وی در گفتگو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت خروج اتباع غیرمجاز پرداخت و اظهار داشت: طبق قوانین بین المللی ورود هر اتباع خارجی به هر کشوری از جمله جمهوری اسلامی ایران باید با مجوزهایی از جمله انجام شود. گذرنامه و ویزا .

وی به جمعیت غیرمجاز موجود در کشور اشاره کرد و گفت: اکثر این افراد در سه دهه گذشته بدون رعایت مقررات وارد ایران شده اند و بیشتر از کشورهای همسایه شرقی هستند. این کشورها آماده پذیرش اتباع خود هستند و ما طبق وظیفه قانونی خود در حال شناسایی و رصد این افراد هستیم.

سردار رضایی تاکید کرد: در صورت عدم رعایت قوانین، پلیس مجبور به شناسایی و دستگیری این افراد می شود.

وی افزود: هرگونه به کارگیری اتباع غیرمجاز چه در کارخانه و چه در مزرعه، عمل مجرمانه است و شهروندان ایرانی باید نسبت به این مشکل آگاه باشند.

وی همچنین بر پرهیز از واسطه گری برای تملک مال یا خودرو به نام اتباع خارجی تاکید کرد و گفت: اگر ملکی به نام ایرانی باشد اما مال آن متعلق به بیگانگان باشد، این نیز جرم محسوب می شود و فرد اقدام به انجام آن خواهد کرد. تحت پیگرد قانونی قرار گیرد.

سردار رضایی در پایان گفت: تاکنون بیش از 500 هزار اتباع غیرمجاز شناسایی و از کشور خارج شده اند که پیش بینی می شود تا پایان سال دو میلیون نفر از این اتباع بدرقه شوند. از مجموع 750000 نفری که تبرئه شده اند، 500000 نفر به کشورهای خود بازگشته اند و برخی دیگر به عنوان نماینده خود آمده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412835

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.