افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

آغاز عملیات عملیاتی پایگاه فضایی لنگرود با 80000 رکورد

  • کد خبر : 412804
آغاز عملیات عملیاتی پایگاه فضایی لنگرود با 80000 رکورد

به گزارش خبرنگار گیلان آنلاین محمدحسین هوشنگی در مراسم افتتاحیه پایگاه مکان یابی شهرستان لنگرود (G.NF) با بیان اینکه عملیات عملیاتی پایگاه مکان یابی و پایگاه آدرس همزمان آغاز می شود، اظهار داشت: عملیات اجرایی پایگاه داده های مکان یابی و پایگاه آدرس ها همزمان آغاز می شود. و بیان کرد: با تکمیل این دو […]

به گزارش خبرنگار گیلان آنلاین محمدحسین هوشنگی در مراسم افتتاحیه پایگاه مکان یابی شهرستان لنگرود (G.NF) با بیان اینکه عملیات عملیاتی پایگاه مکان یابی و پایگاه آدرس همزمان آغاز می شود، اظهار داشت: عملیات اجرایی پایگاه داده های مکان یابی و پایگاه آدرس ها همزمان آغاز می شود. و بیان کرد: با تکمیل این دو بانک، پایگاه آدرس استاندارد لنگرود نیز به بهره برداری می رسد که زیرساخت ضروری و حیاتی دولت الکترونیک و شهر هوشمند است.

وی تحقق دولت الکترونیک را نیاز به زیرساخت های الکترونیکی دانست و افزود: اگر شهرهای الکترونیک و شهروند الکترونیکی نداشته باشیم نمی توانیم به دولت الکترونیک دست یابیم.

مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه پایگاه فضایی امکان آنلاین بودن مدیریت شهری را در هر لحظه در جریان توانمندی ها، توانمندی ها و امکانات شهر فراهم می کند، گفت: پایگاه فضایی می تواند مبنای اطلاعات دقیق و علمی برای تصمیم گیری های مدیریتی باشد. ساخته شده است.

هوشنگی با اشاره به استفاده از پایگاه های استاندارد مکان و آدرس برای تامین فضای سبز و امکانات ورزشی و حمل و نقل عمومی و مدیریت ترافیک و ارائه خدمات آنلاین به شهروندان، ادامه داد: اداره پست گیلان در کنار شهرداری لنگرود است و می توانیم از این شهر به عنوان استفاده کنیم. یک مقدمه شهر نمونه دولت الکترونیک و پیاده سازی شهر هوشمند.

وی با بیان اینکه پایگاه فضایی لنگرود در سامانه G.NEF کشور بارگذاری و بر روی نقشه به روز می شود، گفت: فرصتی برای توسعه اقتصادی و گردشگری لنگرود ایجاد شده که نیازمند رصد و توسعه توانمندی های مدیریت شهری است.

مدیر کل پست گیلان نصب پلاک های هوشمند را آخرین مرحله از طرح G.NF دانست و یادآور شد: طبق قانون کلیه خدمات دهندگان باید کلیدواژه های خود را با کد پستی مطابقت دهند.

وی با بیان اینکه از امروز ثبت 80 هزار رکورد از شهرستان لنگرود را آغاز می کنیم، گفت: با توجه به توسعه شهری لنگرود با افزایش رکوردها و در ماه های آینده با رکوردهای مدرن و به روز مواجه خواهیم شد. بانک اطلاعاتی در اختیار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

صادق صادق پور شهردار لنگرود نیز هوشمندسازی شهرها را مهم برشمرد و گفت: در سال های اخیر موضوع هوشمندسازی شهرها در دستور کار همه کشورها قرار گرفته است. شهرهای الکترونیکی برای دستیابی به شهرهای پایدار ضروری هستند.

وی یکی از مهمترین اهداف شهرهای هوشمند و الکترونیک را فساد زدایی دانست و افزود: به دنبال تحقق هوشمندی اداری شهرداری لنگرود هستیم تا خدمات رسانی بدون نیاز به حضور مردم و تنها از طریق انجام شود. سیستم ها و نرم افزارها در سیستم و تلفن های همراه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412804

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.