افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

ادای احترام به قهرمانان اسکیت در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون

  • کد خبر : 412781
ادای احترام به قهرمانان اسکیت در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون

به گزارش دوشنبه شب آیرینمجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکیت به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه و قهرمانی ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهین فرهادی زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مجید حنارجو، رئیس فدراسیون، نایب رئیس فدراسیون، دبیر و روسای هیئت های استانی و سایر همکاران. مجمع […]

به گزارش دوشنبه شب آیرینمجمع عمومی سالیانه فدراسیون اسکیت به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه و قهرمانی ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهین فرهادی زاد، نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مجید حنارجو، رئیس فدراسیون، نایب رئیس فدراسیون، دبیر و روسای هیئت های استانی و سایر همکاران. مجمع برگزار شد.

مجید حنارجو در ابتدای این مجمع اظهار داشت: اسکیت در فدراسیون جهانی دوازده زیر رشته دارد که در هشت زیر رشته فعالیت گسترده ای داریم. در سال 1402 با کمک شما عزیزان تحول بزرگی در رشته اسکیت رخ داد. 41 مدال گرفتیم و این مدال ها حاصل تلاش خانواده اسکیت بورد بود. فکر می کنم از سال گذشته که فدراسیون ایجاد شد، مدال گرفتیم.

رئیس فدراسیون اسکیت ادامه داد: در بازی های آسیایی هانگجو، تنه احمدی به مدال نقره دست یافت. البته پنج نفر از بچه های ما هم چهارم شدند که نشان از تلاش آنها دارد.

این دانش آموز تصریح کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی توانستیم مدال های خوبی کسب کنیم. در مسابقات قهرمانی آسیا هم در رشته سرعت و هنر مدال گرفتیم. سال گذشته در زمینه مدال و جوایز، فدراسیون خیلی خوب عمل کرد. قطعا کمک های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک دست به دست هم داد تا به این نتایج درخشان دست پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون اسکیت یادآور شد: امسال در مسابقات جهانی که در ایتالیا برگزار شد و بیش از 100 کشور در آن حضور داشتند، توانستیم دو مدال طلا و یک برنز کسب کنیم و در رده هجدهم جهان قرار بگیریم. در دوی 100 متر ورزشکاران ما نتایج بهتری نسبت به سایر کشورهای آسیایی کسب کردند. فکر می کنم رشته اسکیت مسیر رشدی را طی کرده است. البته ممکن است در آینده برخی رشته های اسکیت وارد بازی های المپیک شوند و از این پس باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

همچنین حسابرس مستقل، خزانه دار و بازرس فدراسیون نیز گزارشی را ارائه کردند. برخی از اعضای مجمع نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک نیز گفت: خوشبختانه تعادل خوبی از نظر تعداد ورزشکار و مربی در رشته اسکیت وجود دارد. هر اتفاق خوبی که در رشته اسکیت می افتد قطعا کمک همه عزیزان بوده است.

سپس معاون توسعه قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از همه دوستانی که در این مجمع حضور داشتند تشکر می کنم و از گزارش خزانه دار و حسابرس بسیار قدردانی می کنم. گزارش دوره ای و ملموس ارائه شد. باید به شما تبریک و تهنیت عرض کنم زیرا چهار ستاره ارتش ما شربت شهادت نوشیدند، زیرا دنیا در نهایت جای منفعل است و این عزیزان برای دفاع از کشورمان به شهادت رسیدند.

و افزود: یکی از رموز موفقیت در مدیریت، صبر و آرامش است که در دانش آموزان قابل مشاهده است. از دبیر فدراسیون و نایب رئیس فدراسیون هم خیلی ممنونم چون انصافا خیلی تلاش می کنند. به نظر ما عملکرد فدراسیون با مدال هایی که به دست آورده خوب پیش می رود.

اصبغیان تصریح کرد: امیدواریم دانشجویان و مدیریت فدراسیون همچنان در بازی های آسیایی ناگویا در این رشته مدال آوری کنند. آهنگ نقره احمدی خیلی خوشحالم کرد. برای همه ما بازی های آسیایی رشته مهمی است و امیدوارم با تلاش فدراسیون نقره دختر خوبمان به طلا تبدیل شود و پرچم سه رنگ کشورمان در ناگویا به اهتزاز در بیاید.

در پایان مراسم رومینا سالک به همراه امیرمحمد سواری و کادر فنی وی (محمد محسن حنارجو و احسان حبیب آبادی) ترانه احمدی را اجرا کردند. رضا لاسانی نیز به خاطر شکستن رکورد جهانی تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.