افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

برگزاری هفتمین سمینار سواد رسانه ای و اطلاعاتی با حمایت شریک اول

  • کد خبر : 412773
برگزاری هفتمین سمینار سواد رسانه ای و اطلاعاتی با حمایت شریک اول

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هفتمین سمینار سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع «مرزهای دیجیتال جدید اطلاعات»؛ مرز داده های ملی و جهانی را بشناسید و تمایز قائل شوید» به مناسبت هفته جهانی سواد رسانه ای، امروز دوشنبه 16 آبان 1403 به همت همراه اول در […]

به گزارش بازار به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هفتمین سمینار سواد رسانه ای و اطلاعاتی با موضوع «مرزهای دیجیتال جدید اطلاعات»؛ مرز داده های ملی و جهانی را بشناسید و تمایز قائل شوید» به مناسبت هفته جهانی سواد رسانه ای، امروز دوشنبه 16 آبان 1403 به همت همراه اول در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه برگزار شد. تهران.

این سمینار یک روزه با سخنرانی‌های سعیدرضا عاملی و یونس شکرخواه از چهره‌های علمی و دانشگاهی با موضوع «قابلیت‌های داده‌های کوانتومی، هوش عمومی مصنوعی و ایجاد جهان‌های موازی: رمزگذاری‌های جدید» و «دنیای سواد رسانه‌ای» برگزار می‌شود. و اطلاعات؛ “منظر دیجیتالی معاصر” فضایی را برای یادگیری و بحث در مورد مرز دیجیتال جدید و چالش های آن ایجاد کرد.

همراه اول پس از مطالعه پیام ویژه یونسکو، پنل تخصصی با عنوان واقعیت دیجیتال و توهم داده های غیر هوشمند. «اهمیت سواد دیجیتال در مدیریت قابلیت‌های هوش مصنوعی و تقویت امنیت سایبری» تجلیل شد و توجه حاضران را به جنبه‌های آموزشی و مدیریتی هوش مصنوعی جلب کرد.

همچنین پنل های دیگری با موضوعات «حاکمیت داده در ایران و جهان»، «سواد رسانه ای و ارتباطات سیاسی»، «سواد رسانه ای و هوش مصنوعی» و «سواد رسانه ای در حوزه های اجتماعی و فرهنگی» برگزار شد و اهمیت دانستن او بر جنبه های مختلف رسانه ای و اطلاع رسانی تاکید کرد.

این سمینار با هدف ارتقای آگاهی عمومی و تقویت «سواد دیجیتال» در مواجهه با چالش‌های حوزه دیجیتال و رسانه‌ای مانند اخبار جعلی و تبلیغات گمراه‌کننده تشکیل شد و فرصتی را برای معلمان و پژوهشگران به اشتراک گذاشته و تجربیات خود را به اشتراک گذاشت. نقش موثر

در دنیای امروز، داشتن “سواد دیجیتال” و سایر سوادهای مرتبط نه تنها یک مهارت مفید بلکه ضروری است. زیرا این توانایی به افراد اجازه می دهد تا درک بهتری از اطلاعات اطراف خود داشته باشند. از سوء استفاده از اطلاعات جلوگیری کنید و در فضای دیجیتال مسئولانه تر عمل کنید.

تلاش بر این است که با بررسی این موضوعات گامی در جهت دستیابی به یک سیستم اطلاعاتی آزاد و متکثر، ترویج توسعه پایدار، شمول، برابری، گفتگوی بین فرهنگی و حفظ دموکراسی برداشته شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.