افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

این عکس را کوه استقامت بنامیم.

  • کد خبر : 412756
این عکس را کوه استقامت بنامیم.

به گزارش رکنا، لباس سرویس چهره معصوم او را زیبا کرده است. مادران نوستالژیک که فرزندانشان این لباس مقدس را می پوشند، می دانند که ما از چه چیزی صحبت می کنیم. آنها معتقدند خدمت سربازی آنها را مرد می کند و این خدمت مقدس وظیفه ای برای امنیت کشور است. همین دیروز عکس زیبای […]

به گزارش رکنا، لباس سرویس چهره معصوم او را زیبا کرده است. مادران نوستالژیک که فرزندانشان این لباس مقدس را می پوشند، می دانند که ما از چه چیزی صحبت می کنیم.

آنها معتقدند خدمت سربازی آنها را مرد می کند و این خدمت مقدس وظیفه ای برای امنیت کشور است. همین دیروز عکس زیبای 10 شهید امنیت تفتان سیستان و بلوچستان در رسانه های کشور منتشر شد.

قاب های زیبایی با چهره شخصیت های بینا و بی نظیر ساخته شد. مردم مفتخر بودند که این امنیت و اقتدار ایران مرهون خون شهدا و فداکاری رزمندگانی است که لباس رزم به تن دارند.

خبر شهادت شهید خاموشی که به پیش خانواده اش در مشهد برده شد، گفتیم این تصویر را کوه استقامت بنامیم. مادر، برادر و خانواده این شهید امنیت، محکم تر از کوه ایستادند و از یک اعتماد به نفس گفتند! که راز او نزد خدایش است. در جهاد حماسه عزت و اقتدار ایران اسلامی در این لباس مقدس با دعای خیر خانواده های معظم شهدا برای سلامتی و قدردانی مردم در همه جا ادامه دارد. در کشور ما خدمت بدون قید و شرط است و خدمتگزاران آن را وظیفه و تکلیف و توفیق می دانند.

مانند خدمت پرافتخار نیروهای جذب شده «علی حیدری» و «سعید انصاری» در پلیس راه درغز.

شهروندان در تماس با سرهنگ داوودی رئیس پلیس راه درغز به وی گفتند که باید از این دو سرباز که در میدان آزادی شهرستان درغز مشغول به انجام وظیفه بودند تشکر کنند.

لبخند و صبر در کمک به مردم، لبخند رضایت را بر لبان شهروندان قانونمند این شهر می نشاند.

آنها گفتند بارها دیده اند که این دو سرباز با عشق و حضور دل به شهروندان برای رفع ایرادات خودرو کمک می کنند و به کودکان و میانسالانی که از خیابان عبور می کنند کمک می کنند.

وقتی خواستیم از این دو سرباز عکس زیبا بگیریم، گفتند که وظیفه ما خدمت نیست و ما به وظیفه خود عمل کرده ایم.

امنیت با این عکس های زیبا تصادفی نیست. عکس هایی که چارچوب زندگی ما را زیبا و ماندگار می کند.

غلامرضا تدینی راد

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.