افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

زندگی شهدا بر رفتار و سبک زندگی ما تأثیر می گذارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412743
زندگی شهدا بر رفتار و سبک زندگی ما تأثیر می گذارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامیداشت یاد و خاطره پزشک جبهه مقاومت «شاهدعلی حیدری» گفت: صدای ضبط شده این شهید بزرگوار برای همیشه ماندگار خواهد بود. . ” بود مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تدفین ماندگار یک شهید گفت: […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامیداشت یاد و خاطره پزشک جبهه مقاومت «شاهدعلی حیدری» گفت: صدای ضبط شده این شهید بزرگوار برای همیشه ماندگار خواهد بود. . ” بود

مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تدفین ماندگار یک شهید گفت: برگزاری این مراسم نه برای شهیدی است که با این عظمت تشییع شده است و نه برای خانواده شهید، ما به وجود شهدا نیازمندیم. شهدا ‘خانواده

اوحدی با اشاره به آیهخیر شما آن را حدس زدید کسانی که کشته شدند فای راه خدا مرده بلکه بیشتر مردم زنده چه زمانی جنتلمن آنها ارائه می شوندهرگز کسانی را که در راه خدا کشته شدند مرده مپندار، بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی می خورند (سوره آل عمران، آیه 169). خداوند بر اساس اختیار و عقل به ما قدرت انتخاب داده است و انسان از زمانی که به بلوغ فکری می رسد، در معرض انتخاب قرار می گیرد.

معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به واقعه عاشورا و مسیری که شهدا و اسرا در کربلا طی کردند، گفت: مقام شفاعت لطفی بود که خداوند به شهدا داد. شهدا به بازماندگان مژده می دهند. زندگی شهدا در رفتار و سبک زندگی ما تاثیر دارد.

اوحدی با بیان اینکه خداوند برای دستیابی انسان به معرفت مسیری قرار داده است، گفت: خداوند برای انسان دو آزمون قرار داده است. یکی امتحان درونی که عقل است و دیگری امتحان بیرونی که انبیا دارند راسل و مغناطیس (علیهم السلام) هستند.

معاون رئیس جمهور و مدیرعامل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به حدیث قدسی درباره جایگاه خانواده شهدا گفت: خداوند جانشین شهید در خانواده شهید است و در این حدیث قدسی آمده است کسانی که شاد باشید خانواده شهدا از خدا راضی هستند و کسانی که دل این خانواده بزرگ را به درد می آورند با خدا قهر کرده اند.

اوحدی با اشاره به ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم جنایتکار و کودک کش صهیونیستی گفت: شک نکنید که جبهه مقاومت پیروز خواهد شد و همه این اتفاقات امتحان الهی است و ما با ادای احترام این مرحله را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت. به شهدا و «مثل آنها».

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.