افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

درگیری بین خریداران و فروشندگان در تالار معاملاتی!

  • کد خبر : 412701
درگیری بین خریداران و فروشندگان در تالار معاملاتی!

سومیا شورابی; بازار: روز را با افزایش محسوس ارزش معاملات به پایان رساندیم و به مرز 5 همتی رسیدیم، علاوه بر این شاخص کل با رشد بیش از 25 هزار واحدی در محدوده 2 میلیون و 51 هزار واحد به کار خود پایان داد. سهامداران خرد امروز بیش از 160 میلیارد تومان از بورس و […]

سومیا شورابی; بازار: روز را با افزایش محسوس ارزش معاملات به پایان رساندیم و به مرز 5 همتی رسیدیم، علاوه بر این شاخص کل با رشد بیش از 25 هزار واحدی در محدوده 2 میلیون و 51 هزار واحد به کار خود پایان داد.

سهامداران خرد امروز بیش از 160 میلیارد تومان از بورس و 420 میلیارد تومان از صندوق های درآمد ثابت برداشت کردند، در حالی که تراز واقعی نقدینگی در صندوق های طلا مثبت است و به 80 میلیارد تومان رسید خریدی معادل 1400 میلیارد تومان به ثبت رسید.

امروز شاخص کل از دو میلیون و 50 هزار واحد گذشت که در دقایق پایانی بازار فولاد، فارس و فملی شاخص سازان اصلی همچنان صف خرید قوی داشتند. در دو روز گذشته بازار بوده است. همراه با صف خرید در اکثر سهام، در هفته های اخیر از طبقات قبلی شاخص در محدوده یک میلیون و 950 هزار واحد تا محدوده دو میلیون واحد صحبت کردیم و بار دیگر با قرار گرفتن در آن محدوده حمایت شد. به نظر می رسد هدف این شاخص نزدیک به دو میلیون و 100 هزار واحد باشد.

گفتنی است، دلار تقریبا تا سقف های قبلی در محدوده 69 هزار تومان صعود کرد و پس از آن فشار فروش افزایش یافت، به نظر می رسد مدتی در فاز اصلاحی باشد و محدوده 64 هزار تومان پشتوانه مهمی برای بازار ارز باشد. دلار

می توان گفت نیما شور و شتاب مهرماه را ندارد و این روزها کندتر راه می رود!

امروز نرخ حواله به دلار در صرافی با ۲۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۴۹ هزار و ۷۱ تومان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.