افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

همکاری شرکت های One Inch و خانواده بروس لی در قالب کمپین DeFi

  • کد خبر : 412673
همکاری شرکت های One Inch و خانواده بروس لی در قالب کمپین DeFi

پلتفرم DeFi 1 اینچی (1 اینچی) قصد همکاری با شرکت خانواده بروس لی و از طریق کمپین لی کریپتو را جدی بگیرید ترویج پذیرش ارزهای دیجیتال. به گزارش اسمارتک نیوز، این همکاری با هدف ترویج پذیرش دامنه DiFi از طریق میراث بروس لی شکل گرفته و تلاش می کند ارزش های مشترک بین پلت فرم […]

پلتفرم DeFi 1 اینچی (1 اینچی) قصد همکاری با شرکت خانواده بروس لی و از طریق کمپین لی کریپتو را جدی بگیرید ترویج پذیرش ارزهای دیجیتال.

به گزارش اسمارتک نیوز، این همکاری با هدف ترویج پذیرش دامنه DiFi از طریق میراث بروس لی شکل گرفته و تلاش می کند ارزش های مشترک بین پلت فرم 1 اینچی و فلسفه بروس لی.

جزئیات کمپین Crypto SeriousLee را در نظر بگیرید

سرگئی کونز (سرگئی کونز)یکی از بنیانگذاران 1inch می گوید که این همکاری تقریباً است 3 سال در حال آماده سازی و به عنوان تلاشی برای ارتقای پذیرش عمومی نیز هست ادای احترام به خانواده بروس لی صورت گرفته است

کنز افزود که شرکت 1 اینچی نیز برنامه هایی برای آینده دارد ادامه همکاری برند بروس لی را دارد و این اقدام آغاز نفوذ بروس لی در دنیای وب 3 است.

همکاری 1inch و خانواده بروس لی - منبع: 1inch
همکاری 1inch و خانواده بروس لی – منبع: 1inch

طبق این همکاری جدید و بلندمدت، شرکت 1inch و خانواده بروس لی کمپین تبلیغاتی را با شعار Take Crypto SeriousLee راه اندازی خواهد کرد. این کمپین با یک هدف تغییر نگرش مردم نسبت به ارزهای دیجیتالسعی در انجام آن با میراث “کارایی و دقت” پیوند بروس لی و از آن به عنوان یک گزینه فراتر از سود مالی برای یادگیری

در بیانیه یک اینچ آمده است:

این کمپین نماینده سیستم مالی آینده است

این همکاری با یک ویدیوی تبلیغاتی و یک کمپین طراحی شده برای تغییر درک ارز دیجیتال از سوداگرانه به یک جزء جدی از سیستم مالی آینده آغاز خواهد شد. هر یک از شرکت کنندگان در کمپین همچنین دارای یک POAP NFT و فرصتی برای تبدیل شدن به یک استاد واقعی کونگ فو با بردن یکی لباس ساری زرد اصل و نونچاکو دریافت خواهد شد. پروتکل اثبات حضور (POAP) نوعی NFT است که به افراد اجازه می‌دهد تا حضور خود را در رویدادهای دیجیتال یا حضوری به‌طور قابل تأیید اثبات کنند.

قابل ذکر است، در ژانویه 2022، شرکت خانوادگی بروس لی اولین مجموعه NFT های لی را راه اندازی کرد.

برنامه های بلندمدت و مقررات سازگار با دیفای

کنز در مورد دیدگاه خود در مورد مقررات دامنه DeFi گفت:

ضروری است که استانداردهای نظارتی در زمینه دیفای و وضوح بیشتر با خود بیاورند اجرای روش هایی مانند بررسی قوانین مبارزه با پولشویی (AML). و قوانین را رعایت کنید این می تواند محیط DeFi را تقویت کند و آن را با قوانین هماهنگ نگه دارد. در حالی که هنوز به نوآوری اجازه رشد را می دهد.

کنز می‌گوید دامنه‌های DeFi و Web 3 نیاز به تنظیم دارند، اما نه به روشی که در آن وجود دارد مالی سنتی یا سایر صنایع اعمال می شود. وی افزود:

اکوسیستم وب 3، زمینه های مختلف از جمله امور مالی، بازی، پیش بینی و… و نیازمند یک رویکرد نظارتی است که با تکنولوژی منحصر به فرد خود سازگار بسیار مهم است که قانونگذاران و تولیدکنندگان به جای وضع مقررات محدودکننده ای که می تواند مانع پیشرفت این حوزه شود، در قالب راه حل های متعادل هم برای محافظت از کاربران و هم برای نوآوری همکاری کنید.

تاریخچه همکاری بین 1inch و خانواده بروس لی

کنز توضیح داد که او و گروهش برای اولین بار در سال 2019 آنها تصمیم گرفتند نام 1inch را برای شرکت خود انتخاب کنند زیرا جواهر آنچه را که ساخته اند به خوبی منتقل می کند و رویکرد موضوعی را نشان می دهد حداکثر تاثیر با حداقل تلاش بود کنز گفت:

درست مثل مشت یک اینچی بروس لی. همگام بودن شرکت ما با فلسفه کارایی و دقت بروس لی، فضای مناسبی را برای رسمی کردن این رابطه فراهم کرده است. زیرا حوزه دیفای به مرحله ای رسیده است که درک و اعتماد عمومی برای آن لازم است.

شرکت خانوادگی بروس لی که توسط دخترش اداره می شود، شانون لی تاسیس، سازمانی است که هدف آن حفظ و حفاظت از میراث بروس لی است

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-28 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.