افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

بوسه ای که سردار را روشن کرد! + عکس

  • کد خبر : 412638
بوسه ای که سردار را روشن کرد! + عکس

به گزارش رکنا، لیگ امارات دیدار بسیار حساس و مهمی را بین شباب الاهلی و الشارجه دو تیم هم امتیاز این لیگ برگزار کرد که این دیدار با برتری 2 بر یک یاران سردار آزمون به پایان رسید. توجه به حساسیت او با حواشی زیادی همراه بود و حتی لژیونر ایرانی تیم شباب الاهلی امارات […]

به گزارش رکنا، لیگ امارات دیدار بسیار حساس و مهمی را بین شباب الاهلی و الشارجه دو تیم هم امتیاز این لیگ برگزار کرد که این دیدار با برتری 2 بر یک یاران سردار آزمون به پایان رسید. توجه به حساسیت او با حواشی زیادی همراه بود و حتی لژیونر ایرانی تیم شباب الاهلی امارات در حالی که روی نیمکت نشسته بود از زمین اخراج شد.

در دقایق پایانی این دیدار درگیری بین بازیکنان دو تیم شدت گرفت و دو تیم با یکدیگر جنجال آغاز کردند. حالا پس از گذشت 12 ساعت از این دیدار، رسانه های اماراتی صحنه های قابل توجهی را در حاشیه این دیدار منتشر کرده اند. اما در دقیقه 55 این دیدار سردار آزمون از پاس طلایی گیلرمه بالا استفاده کرد و با یک ضربه دقیق توپ را به ثمر رساند. او سپس در دقیقه 77 جای خود را به ماتئوساسو داد و در دقیقه 87 بود که شباب الاهلی یک پنالتی را به ثمر رساند که فدریکو کارتابیا آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد که واقعاً پس از این پنالتی، حاشیه اصلی باز شد!

آزمون که شادی اش در این دیدار خشم هواداران و بازیکنان الشارجه را برانگیخته بود، این بار که همراه با بازیکنان تیمش برای شادی گل به سمت نیمکت می دوید، ناگهان برگشت و برای الشارجه «بوسه» فرستاد. . مربی کوزمین موضوع نفت به خشم بازیکنان الشارجه دامن زد و درگیری ها آغاز شد.

در حالی که در تصاویر تلویزیونی مشخص نبود در کنار زمین چه اتفاقی افتاده است، رشید عبدالله محمد داور چهارم این دیدار از احمد سالم خلفان قاضی میدان خواست تا به کنار زمین بیاید. این دو داور لحظاتی با هم صحبت کردند تا درباره اتفاقات رخ داده صحبت کنند اما حالا با توجه به تصاویر منتشر شده دلیل اخراج آنها مشخص شده است.

البته جدا از موضوع شادی جنجالی سردار آزمون برخوردی که به گفته بازیکنان و کادر فنی الشارجه پنالتی نبود آنها را به شدت عصبانی کرد و حالا سردار آزمون بازی بعدی تیمش را از دست داده است، البته فدراسیون فوتبال امارات هنوز شرایط این دیدار را اعلام نکرده است. مشخص نیست که آیا شباب الاهلی باید با العین دیدار کند یا این دیدار به تعویق افتاده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.