افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

پیام مهم فرمانده کل سپاه پس از حمله اسرائیل به ایران

  • کد خبر : 412632

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: اقدام نامشروع و غیرقانونی رژیم صهیونیستی که با آماده سازی پدافند هوایی کشور به اهداف شوم خود نرسید، نشان از اشتباه محاسباتی و ناتوانی این رژیم در عرصه نبرد با جبهه مقاومت که عواقب تلخ آن برای متجاوزان غیر قابل تصور است. به گزارش خبرنگار سیاسی آیونا به نقل […]

فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: اقدام نامشروع و غیرقانونی رژیم صهیونیستی که با آماده سازی پدافند هوایی کشور به اهداف شوم خود نرسید، نشان از اشتباه محاسباتی و ناتوانی این رژیم در عرصه نبرد با جبهه مقاومت که عواقب تلخ آن برای متجاوزان غیر قابل تصور است.

به گزارش خبرنگار سیاسی آیونا به نقل از ایسنا، متن پیام سرلشکر حسین سلامی به شرح زیر است:

برادر بزرگوار امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران

در میان مؤمنان مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند وفادارند، و در میان آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شده است، و در میان آنان کسانی هستند که امیدوارند و هیچ تغییری در آن نداشته اند.

سلام علیکم

شاهد ارجمند نیروی دفاعی ارتش نیروی هوایی ارتش در اقدامات تجاوزکارانه اخیر و اخیر هواپیماهای دشمن صهیونیستی علیه مناطقی از کشور در استان های مختلف، به فرماندهان و کارکنان دلاور این میدان و خانواده معظم شهدا تبریک گفت.

اقدام نامشروع و غیرقانونی رژیم خون آشام صهیونیستی که با تدارک پدافند هوایی کشور به اهداف شوم خود نرسید، نشان از اشتباه محاسباتی و همچنین ناتوانی این رژیم در میدان نبرد با رزمندگان جبهه بزرگ اسلامی است. مقاومت، به ویژه در حلقه و لبنان قطعاً عواقب تلخ آن برای اشغالگران غیرقابل تصور است.

به ارواح پیروز شهدای گرانقدر که در راه هستند. تجاوز و شر رژیم صهیونیستی، شجاعانه قیام کردند و آگاهانه نام خود را در فهرست نورانی مجاهدان و شهدای راه آزادی قدس شریف و دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی ثبت کردند. بر شما درود می فرستم و از درگاه الهی بالاترین درجات را می طلبم; تداوم موفقیت و سربلندی رزمندگان ارتش غیور و انقلابی جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح مقتدر کشور در انجام مأموریت های محوله به ویژه در مقابله با تهدیدات و شرارت های دشمنان تحت لوای اسلام. و ولایت و رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی).

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.