افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

790 واحد دارای مجوز در یزد بیکار هستند و 1100 واحد زیر ظرفیت فعالیت می کنند.

  • کد خبر : 412599
790 واحد دارای مجوز در یزد بیکار هستند و 1100 واحد زیر ظرفیت فعالیت می کنند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن تجارت یزد، کلانتری سیدعلی اکبر با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان یزد گفت: بر اساس اطلاعات موجود تا زمستان سال گذشته، تعداد کل واحدهای دارای مجوز فعالیت از اداره کل. صنعت معدن و تجارت استان یزد 5600 است که حدود […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن تجارت یزد، کلانتری سیدعلی اکبر با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی در استان یزد گفت: بر اساس اطلاعات موجود تا زمستان سال گذشته، تعداد کل واحدهای دارای مجوز فعالیت از اداره کل. صنعت معدن و تجارت استان یزد 5600 است که حدود 2100 پروانه باطل شده است.

وی افزود: بر این اساس 790 واحد معادل 22 درصد از واحدهای دارای پروانه بهره برداری از اداره کل حراست استان یزد غیرفعال و یک هزار و 100 واحد معادل 30 درصد زیر مجموعه فعالیت می کردند ظرفیت .

رئیس خانه صنعت تجارت معدن استان یزد ادامه داد: حدود 1600 واحد معادل 48 درصد از واحدهای مجاز حراست استان یزد تا زمستان سال گذشته به طور کامل فعال بودند.

وی گفت: بیشترین واحدهای غیرفعال و نیمه فعال یزد از نظر تعداد در حوزه سنگ، نساجی، مواد غذایی، دارویی و فلزات بوده است و بیشتر علل تعطیلی و نیمه فعال واحدهای یزد به دو دسته تقسیم می شود. دسته بندی ها : محیط کسب و کار و مدیریت داخلی واحدها.

کلانتری تصریح کرد: در فضای کسب و کار تغییر قوانین و مقررات، تحریم ها و محدودیت های بین المللی، بی ثباتی نرخ ارز و تورم، رکود و کاهش تقاضا در بازار از دلایل اصلی تعطیلی و نیمه فعال بودن واحدهای مجاز است. و در حوزه مدیریت داخلی واحدها. ضعف در مدیریت و نبود برنامه راهبردی مناسب و ضعف در تصمیم گیری های مالی باعث تعطیلی و نیمه فعال شدن واحدها شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.