افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

شمشیربازان ایرانی حریفان خود را شناختند/ امید به مدال در آلبانی

  • کد خبر : 412533
شمشیربازان ایرانی حریفان خود را شناختند/ امید به مدال در آلبانی

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، فدراسیون جهانی کشتی پس از درج نشدن رتبه کشتی گیران در سال 2023 در نرم افزار مسابقات و قرعه کشی اوزان غیرالمپیکی جهان، بار دیگر قرعه کشی این رقابت ها را انجام داد. . نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است: در وزن […]

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، فدراسیون جهانی کشتی پس از درج نشدن رتبه کشتی گیران در سال 2023 در نرم افزار مسابقات و قرعه کشی اوزان غیرالمپیکی جهان، بار دیگر قرعه کشی این رقابت ها را انجام داد. .

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند پویا دادمرز در دور نخست به مصاف گئورگی توخادزه از گرجستان می رود و در صورت شکست این حریف به مصاف برنده مبارزه مانوئل خاچاطریان از ارمنستان و عمر رجب از ترکیه می رود. دور بعدی

در وزن 63 کیلوگرم که 21 مبارز حضور داشتند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست به مصاف برنده مبارزه یورگن یوکو از آلبانی و دستان کدیروف از قرقیزستان در دور دوم می رود.

در وزن 72 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدرضا گرا در دور نخست به مصاف بنیامین پیک آمریکایی می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه، در دور بعد به مصاف برنده دوئل متئوس برناتک می رود. از لهستان و دومنیک اتلینگر از کرواسی.

در وزن 82 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند علیت محمدی وی در دور نخست به مصاف روهیت داهیه از هند می رود و در صورت پیروزی مقابل این حریف در دور بعد به مصاف میخائیل برادو از مولداوی می رود.

رقابت های کشتی فرنگی اوزان غیرالمپیکی جهان روزهای 7 تا 8 آبان ماه در تیرانا آلبانی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.