افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

اسرائیل به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست خود است/ ایران در بالاترین سطح آمادگی نظامی قرار دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412498
اسرائیل به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست خود است/ ایران در بالاترین سطح آمادگی نظامی قرار دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

زینب کیاسری در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همه جهان صبح روز شنبه شاهد بودند که چگونه نیروهای نظامی ایران حملات رژیم صهیونیستی به چند شهر ایران را دفع کردند. ما قوانین جنگ با دشمن صهیونیستی را به خوبی می دانیم. وی تاکید کرد: نسلی که جنگ […]

زینب کیاسری در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: همه جهان صبح روز شنبه شاهد بودند که چگونه نیروهای نظامی ایران حملات رژیم صهیونیستی به چند شهر ایران را دفع کردند.

ما قوانین جنگ با دشمن صهیونیستی را به خوبی می دانیم.

وی تاکید کرد: نسلی که جنگ تحمیلی را تجربه کرد هنوز زنده و قدرتمندتر از دوران دفاع مقدس است و قواعد جنگ با دشمن صهیونیستی را به خوبی می داند. سران رژیم صهیونیستی باید بدانند که جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی دفاعی و نظامی قرار دارد و مرعوب عملیات های اخیر نخواهد شد.

عضو فراکسیون مقاومت شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با خانواده شهدای امنیت تاکید کردند که نباید به حوادث اخیر ساده انگارانه نگاه کرد.

قیصری تاکید کرد: امروز اسرائیل علاوه بر جنگ در میدان نبرد، جنگ روایتی را نیز رها کرده است و خط رسانه ای و تبلیغاتی کشور باید از نقشه های دشمن صهیونیستی در لشکرکشی همه آگاه باشد. جنگ تمام عیار علیه محور مقاومت. اسراییل عملاً تلاش می کند ناکامی خود در برابر مقاومت را بپوشاند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق جنوب لبنان غرق شده است

وی با تحلیل رفتار عاطفی صهیونیست ها گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاق جنوب لبنان فرو رفته است و باید با چنین تکانه هایی تعداد کشته شدگان نبرد با حزب الله لبنان را پنهان کند.

قیصری بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در نماز جمعه تاریخی نصر فرمودند، ایران در مقابل دشمنان خود کوتاهی نمی کند و نمی شتابد، امروز نیروهای نظامی و امنیتی طرح محو اسرائیل از جهان را دنبال می کنند.

کیاسری در پایان ضمن تمجید از فعالیت رسانه ها در جنگ روایتی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که بسیاری از رسانه ها بدون توجه به شعور فکری خود، زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی و نام بلند ایران با ارتش رسانه ای دشمن می جنگند. ارتباط با جریانات سیاسی کشور و بدون معطلی به عنوان اولین مرجع اخبار را به مردم اطلاع رسانی کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.