افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

ذخایر تتر شامل 9.45 میلیارد دلار بیت کوین و طلا است. اما این تمام ماجرا نیست

  • کد خبر : 412484
ذخایر تتر شامل 9.45 میلیارد دلار بیت کوین و طلا است. اما این تمام ماجرا نیست

پائولو آردوینو (پائولو آردوینو)، مدیر عامل Tether، در انجمن این آخر هفته طرح B (طرح B) در سوئیس جایی که مجسمه ساتوشی ناکاموتو نیز در آن دیده می شود. طبق گفته Blockchain Homeland، آردوینو بخشی از ذخایر شرکت صادرکننده استیبل کوین است USDT Tether Inc اشاره کرد و توضیح داد، تقریبا ۸۲,۴۵۴ بیت کوین و […]

پائولو آردوینو (پائولو آردوینو)، مدیر عامل Tether، در انجمن این آخر هفته طرح B (طرح B) در سوئیس جایی که مجسمه ساتوشی ناکاموتو نیز در آن دیده می شود.

طبق گفته Blockchain Homeland، آردوینو بخشی از ذخایر شرکت صادرکننده استیبل کوین است USDT Tether Inc اشاره کرد و توضیح داد، تقریبا ۸۲,۴۵۴ بیت کوین و 48.3 تن ها طلا دارد.

توضیح در مورد ذخیره تتر

این هفته بازار سرمایه گذاری کرد 120 میلیارد دلار گذشت و تقریبا ۳.۴۷ برابر با USDC با ارزش بازار ۳۴.۶۵ میلیارد دلار تبدیل شد.

Tran Hung، مدیر عامل Uquid، اسلایدی را در این انجمن نشان داد که نشان می دهد ذخایر Tether شامل 5.58 میلیارد دلار بیت کوین و 3.87 میلیارد دلار طلا (به نرخ 27 اکتبر)

سوالی برای برخی افراد ایجاد شد و باعث شد به این نکته اشاره کنند که در مجموع ذخایر بیت کوین و طلای تتر وجود دارد 9.45 میلیارد دلار هستند و به نظر نمی رسد که با Tether ارزش بازار سازگار باشند.

آردوینو برای ابهام زدایی توییتی منتشر کرد که در آن توضیح داد که بخشی از ذخایر تتر، از جمله اوراق قرضه دولتی آمریکا همچنین می توان گفت:

من می بینم که در این مورد سردرگمی وجود دارد. اجازه می دهد شفاف سازی Konem: در مورد صد میلیارد دلار این کشور دارای اوراق قرضه خزانه داری ایالات متحده و علاوه بر آن بیش از 82 هزار بیت کوین و تمام شد 48 تن طلا دارد

وال استریت ژورنال (وال استریت ژورنال) اخیراً ادعا کرد که منابع ناشناس گزارش داده اند که دولت ایالات متحده در حال انجام تحقیقات در مورد Tether است.

تتر و مدیر عامل آن، آردوینو، به سرعت به این ادعاها پاسخ دادند و آن را غیرمسئولانه و مملو از ادعاها خواندند. بی اساس و اساس می خوانند:

سخنان وال استریت ژورنال تکراری و قدیمی است

نمایش بخشی از ذخایر Tether در انجمن Plan B - منبع: Tran Hung
نمایش بخشی از ذخایر Tether در انجمن Plan B – منبع: Tran Hung

منابع و مراجع:

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-28 11:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.