افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

ساعت J-Shock با الهام از کاتانا نسخه محدود. فقط 800 در جهان!

  • کد خبر : 412443
ساعت J-Shock با الهام از کاتانا نسخه محدود. فقط 800 در جهان!

برند معروف ساعت G-SHOCK به تازگی مدل جدیدی از ساعت های MR-G را با الهام از سنت های شمشیرسازی ژاپنی معرفی کرده است. این ساعت محدود به 800 قطعه در سراسر جهان خواهد بود و در نوامبر 2024 به فروش خواهد رسید.این مدل با نام MRG-B2000JS-1A ترکیبی از هنر سنتی و فناوری پیشرفته است که […]

برند معروف ساعت G-SHOCK به تازگی مدل جدیدی از ساعت های MR-G را با الهام از سنت های شمشیرسازی ژاپنی معرفی کرده است. این ساعت محدود به 800 قطعه در سراسر جهان خواهد بود و در نوامبر 2024 به فروش خواهد رسید.این مدل با نام MRG-B2000JS-1A ترکیبی از هنر سنتی و فناوری پیشرفته است که توجه کلکسیونرها را به خود جلب می کند. با دی جی همراه باشید.

هنر دست ساز ژاپنی

طراحی ساعت MR-G از شمشیر Juryoku-Maru: San الهام گرفته شده است که به طور خاص برای G-SHOCK توسط استاد شمشیرباز کامیاما تروهیرا ساخته شده است. قاب ساعت از تیتانیوم ساخته شده و الگوی لبه آن شباهت زیادی به الگوی لبه شمشیر دست ساز دارد. در این میان روکش آبی مایل به خاکستری به کار رفته در بدنه ساعت ظاهری تیغه مانند به نمایش می گذارد.

تلفیقی از سنت و مدرنیته.

بند ساعت با استفاده از روش سنتی لاک زدن طراحی شده است که طرح های پیچیده غلاف شمشیر را با درخشش مرواریدی آن شبیه سازی می کند. این عنصر یک جلوه ظریف و براق ایجاد می کند که هنگام قرار گرفتن در معرض نور تغییر می کند. هر ساعت با شماره گذاری منحصر به فرد و توسط کامیاما تروهیرا روی قاب پشتی حک شده است که به هر قطعه ویژگی خاص خود را می دهد.

ساعت JShock با الهام از کاتانا

مدل MR-G علاوه بر طراحی سنتی، دارای ویژگی های مدرن نیز می باشد. صفحه ساعت دارای یک الگوی هیشیماکی-گارا است که شکل سنتی الماس مانند را روی دسته شمشیر نشان می دهد و نشانگرهای ساعت به طور ظریفی به منحنی تیغه شمشیر اشاره می کنند.

برای عملکرد، این ساعت دارای قابلیت های رادیو، انرژی خورشیدی و زمان بندی بلوتوث است. این ساعت با کریستال یاقوت کبود و بدنه و بند آلیاژ تیتانیوم، ضد خش و ضربه است و استانداردهای دوام JShock را حفظ می کند.

ساعت JShock با الهام از کاتانا

یک قطعه منحصر به فرد برای کلکسیونرها

مدل G-Shock MR-G در تعداد محدود 800 قطعه تولید می شود، به طور خاص برای کلکسیونرها طراحی شده است و قیمت بالایی در حدود 8000 دلار دارد. این ساعت با این ویژگی های منحصر به فرد و طراحی زیبا، قطعا یکی از با ارزش ترین و منحصر به فرد ترین ساعت ها برای کلکسیونرها خواهد بود.

ساعت JShock با الهام از کاتانا

نتیجه گیری

مدل جدید ساعت G-Shock MR-G با الهام از سنت‌های ژاپنی شمشیرسازی، ترکیبی شگفت‌انگیز از هنر و فناوری دارد. این ساعت نه تنها یک ابزار زمان سنجی است، بلکه یک اثر هنری است که روح فرهنگ و سنت های ژاپنی را تجسم می بخشد. با توجه به محدود بودن این ساعت و ویژگی های خاص آن، این مدل ممکن است به یک قطعه مورد علاقه کلکسیونرها تبدیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.