افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

برگ برنده های حزب الله که منجر به افزایش تلفات صهیونیست ها شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412440
برگ برنده های حزب الله که منجر به افزایش تلفات صهیونیست ها شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حاتم کریم الفلاحی کارشناس مسائل نظامی در گفتگو با شبکه خبری الجزیره با بیان اینکه ورود ارتش اسرائیل به جنوب لبنان وی را در معرض طرح های دفاعی حزب الله لبنان قرار داد، گفت: در عملیات های زمینی و به همین دلیل تلفات نظامیان صهیونیست در میدان نبرد افزایش یافته […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حاتم کریم الفلاحی کارشناس مسائل نظامی در گفتگو با شبکه خبری الجزیره با بیان اینکه ورود ارتش اسرائیل به جنوب لبنان وی را در معرض طرح های دفاعی حزب الله لبنان قرار داد، گفت: در عملیات های زمینی و به همین دلیل تلفات نظامیان صهیونیست در میدان نبرد افزایش یافته است.

وی گفت: دفاع در علوم نظامی مهم است و به معنای انتظار برای بهترین فرصت برای انجام عملیات علیه دشمن است.

الفلاحی همچنین افزایش تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان را ناشی از عوامل متعددی از جمله ماهیت متفاوت جغرافیایی جنوب لبنان از درگیری های غزه عنوان کرد. وی گفت که ارتش اسرائیل در نتیجه جنگ غزه خسته و فرسوده شده است.

او می افزاید که ارتش خسته اسرائیل توسط سربازان حزب الله محاصره شده است که مدت ها پیش فعالیت های دفاعی را آموخته اند.

این کارشناس نظامی تاکید کرد: تلفات ارتش رژیم صهیونیستی حاصل درگیری مستقیم یا هدف قرار گرفتن گلوله های توپ یا موشک است و جبهه درگیری از راس النقوره تا میدان های شبعا امتداد دارد.

ارتش رژیم صهیونیستی از مجروح شدن بیش از 88 نظامی اسرائیلی در جنوب لبنان در 48 ساعت گذشته خبر داد. رئیس ستاد ارتش اسرائیل نیز اعلام کرد که اسرائیل متحمل تلفات سنگین و دردناکی شده است. این در حالی است که کارشناسان معتقدند رژیم صهیونیستی آمار مربوط به قربانیان خود در این جنگ را سانسور می کند.

حاتم کریم الفلاحی با اشاره به اینکه کسانی که می توانند جنگ دفاعی را به خوبی مدیریت کنند، پیروز بیرون می آیند و می توانند حملات دشمن را متوقف کنند، تصریح کرد: ارتش اسرائیل در جنوب لبنان با مشکل واقعی مواجه شده است و با وجود اینکه تلفات آن افزایش یافته است، اما تاکنون این مشکل روبه رو نشده است. آن را انجام داد. به برخی از نتایج عملیاتی دست یافت.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی اهداف والای عملیات زمینی خود را شامل بازگشت شهرک نشینان آواره به شمال سرزمین های اشغالی، سیطره بر نوار مرزی پنج کیلومتری، خلع سلاح مقاومت و رسیدن به رودخانه لیتانی اعلام کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412440

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.