افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

همسر ژاوی مقصد بعدی اسطوره را فاش کرد!

  • کد خبر : 412412
همسر ژاوی مقصد بعدی اسطوره را فاش کرد!

به گزارش رکنا، این امکان وجود دارد xavi او به زودی روی نیمکت منچستریونایتد خواهد نشست. این باشگاه انگلیسی در هفته های اخیر دو بار با ژاوی مذاکره کرده تا او را به اولدترافورد بیاورد تا هدایت تیم را برعهده بگیرد و او را به سمت مربیگری برساند. اما آنچه در این ماجرا جالب و […]

به گزارش رکنا، این امکان وجود دارد xavi او به زودی روی نیمکت منچستریونایتد خواهد نشست. این باشگاه انگلیسی در هفته های اخیر دو بار با ژاوی مذاکره کرده تا او را به اولدترافورد بیاورد تا هدایت تیم را برعهده بگیرد و او را به سمت مربیگری برساند. اما آنچه در این ماجرا جالب و هیجان انگیز است، تصویری است که نوریا کونیرا، همسر ژاوی در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است.

در این عکس ژاوی با پسر 5 ساله خود دان و دختر 8 ساله آسیا پشت میز نشسته است و دان پیراهن قدیمی منچستریونایتد را پوشیده و برچسب های فوتبالش را چک می کند. پیراهنی که پسر ژاوی بر تن می کرد به زمانی برمی گردد که یونایتد اسپانسر پیراهن تیم ویور (بین فصل های 2021-2022 و 2024-2023) بود که شاید نشان دهنده علاقه طولانی مدت او به باشگاه باشد.

ژاوی در صحبت های قبلی خود از علاقه خود به مربیگری در لیگ برتر خبر داده و از فضای مهیج و محترمانه ای که در این لیگ وجود دارد تمجید کرده است. او در مصاحبه ای گفت: مربیگری در لیگ برتر برای من فوق العاده خواهد بود، همه می گویند این لیگ جای خوبی برای کار است، به خصوص به خاطر علاقه مردم و احترامی که برای مربیان و بازیکنان قائل هستند، چرا؟ “نه؟ من خودم را در انگلیس می بینم؛ این قطعا یکی از چیزهایی است که دوست دارم در حرفه ام تجربه کنم.”

ممکن است در میان شایعات حضور ژاوی به اولدترافورد، انتشار عکس پسرش با پیراهن منچستریونایتد اتفاقی نباشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.