افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

دفاع ایران با اقدام انحرافی صهیونیست ها با موفقیت مقابله کرد/ پیام اقتدار تهران به متحدان تل آویو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412372
دفاع ایران با اقدام انحرافی صهیونیست ها با موفقیت مقابله کرد/ پیام اقتدار تهران به متحدان تل آویو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: چندی پیش رژیم صهیونیستی در اقدامی که موجب تنش شد علیه جمهوری اسلامی ایران شرارت کرد. شیطانی که با حمایت کامل ایالات متحده آمریکا انجام شده است. از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد که این شرارت را بی پاسخ نخواهد گذاشت. در همین راستا سرویس بین الملل […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: چندی پیش رژیم صهیونیستی در اقدامی که موجب تنش شد علیه جمهوری اسلامی ایران شرارت کرد. شیطانی که با حمایت کامل ایالات متحده آمریکا انجام شده است. از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد که این شرارت را بی پاسخ نخواهد گذاشت. در همین راستا سرویس بین الملل خبرگزاری مهر با «محمد عباس» کارشناس مسائل نظامی و سرتیپ بازنشسته ارتش سوریه گفت وگویی انجام داده است که جزییات آن دور از ذهن است.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ایران در کنار حمله رسانه ای محور غربی و صهیونیستی چه پیامدهایی برای این رژیم خواهد داشت؟

رسانه های دشمن وظیفه دارند نیروهای هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی را برای اداره منطقه معرفی کنند. به همین ترتیب، اقدامات این رژیم در غزه و بیروت در چارچوب فرافکنی قدرت آن معرفی شده است. در گذشته با اقداماتی که صهیونیست ها در سوریه انجام دادند، از آنها به عنوان حزبی یاد می شد که قدرت هوایی گسترده ای دارد. حمله به ایران تلاشی برای اعاده حیثیت بازدارندگی صهیونیست ها بود. در گذشته رسانه های غربی به طور کلی از قدرت موشکی رژیم صهیونیستی و قدرت نیروی هوایی این رژیم صحبت می کردند.

با همه اینها شاهد بودیم که آماده شدن سامانه پدافند هوایی ایران مانع از حمله رژیم صهیونیستی به اهدافش شد و این یک پیام است. روشن برای دشمن بود. مهمترین پیام این بود که پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران از صلاحیت عالی و فناوری پیشرفته برخوردار است و می تواند معادله جدیدی ایجاد کند.

پدافند هوایی ایران در برابر حملات رژیم صهیونیستی چه تاثیری بر قدرت بازدارندگی محور مقاومت داشت؟

رژیم صهیونیستی با تهاجم به خاک ایران از طریق نیروی هوایی خود اقدام به ایجاد معادلات نظامی و امنیتی جدید در رویارویی با تهران کرد. به نظر من پیروزی دفاع ایران معادله آتش در برابر آتش و بازدارندگی در برابر بازدارندگی را تقویت کرد و همچنین توانست بازدارندگی مقاومت را تقویت کند. در نتیجه رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود دچار شکست شرم آور شد. امروز می توان گفت که تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران شکست بزرگی برای اسرائیل بود و نیروهای ایرانی توانستند با شایستگی با این تجاوزات مقابله کنند.

چندین کشور منطقه در این حمله هوایی شرکت داشتند. ارزیابی شما از آن چیست؟

پرواز چند هواپیما یا موشک بر فراز آسمان اردن گویای این موضوع است ضعف و زبان کشورهای عربی را دارد. در در حالی که رژیم صهیونیستی از آسمان اردن استفاده کرد که مقامات اردنی در دیدار با وزیر امور خارجه ایران اعلام کرده بودند که به هیچکس اجازه استفاده از آسمان آنها را نمی دهند.

باید تاکید کنیم که اقتدار ایران در مبارزه با تجاوزات رژیم صهیونیستی روحیه معنویت و مبارزه را در محور مقاومت تقویت کرد و در عین حال به حامیان رژیم صهیونیستی نشان داد که این مقاومت تا کجا می تواند پیش برود. سرنگونی موشک ها و هواپیماهای امروز رژیم صهیونیستی مسئولیت دارد.

موفقیت پدافند هوایی ایران چه پیامی برای همپیمانان این رژیم در مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی داشت؟

بی شک همپیمانان رژیم صهیونیستی چه در سطح منطقه و چه در سطح کشورهای غربی و اروپایی و حتی آمریکا به دنبال آزمایش قدرت سامانه پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران بودند که این سامانه نشان داد. کفایت و آمادگی عالی آن برای انهدام اهداف متخاصم به طور کلی. این به این معنی است که در حال حاضر دشمن در مورد هرگونه درگیری یا حمله به اهداف خود بسیار فکر می کند.

امروز شاهد نابودی رژیم صهیونیستی هستیم. این رژیم در درون خود شرایط و زمینه های فروپاشی زیادی دارد و نابودی آن نزدیک است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.