افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

دوئل مرگبار برای عشق دختر یک تاجر

  • کد خبر : 412356
دوئل مرگبار برای عشق دختر یک تاجر

به گزارش صبح امروز، درگیری دو پسر جوان بر سر تصاحب دختری منجر به جنایت شد که متهم قتل در دادگاه کیفری یک استان تهران مدعی شد دو دوستش نیز در این قتل نقش داشته اند. یک سال پیش مرد میانسالی به پلیس گزارش داد که پسر 26 ساله اش شهرام ناپدید شده است. وی […]

به گزارش صبح امروز، درگیری دو پسر جوان بر سر تصاحب دختری منجر به جنایت شد که متهم قتل در دادگاه کیفری یک استان تهران مدعی شد دو دوستش نیز در این قتل نقش داشته اند.

یک سال پیش مرد میانسالی به پلیس گزارش داد که پسر 26 ساله اش شهرام ناپدید شده است. وی در تشریح این حادثه به ماموران گفت: پسرم هر جا که می رفت شب ها به خانه می آمد اما اکنون بدون اطلاع من به خانه نیامده و تلفن همراهش خاموش شده است.

با طرح این شکایت، تحقیقات برای یافتن ردی از پسر جوان آغاز شد، اما 6 روز بعد سه پسر جوان با مراجعه به کلانتری اعتراف کردند که پسر جوانی به نام شهرام را کشته و جسد او را به داخل چاهی در داخل چاه انداختند. بیابان های اطراف سقوط کرده اند

سپس ماموران به محل اعلام شده رفته و جسد را از داخل چاه بیرون آورده و تحویل پزشکی قانونی دادند.

یکی از متهمان به نام بهروز در بازجویی مدعی شد که شهرام را با چاقو زده است اما دو متهم دیگر به نام های فرشاد و فرید مدعی شدند که در قتل نقشی نداشته و فقط در صحنه حضور داشته اند. با تکمیل تحقیقات، کیفرخواست برای بهروز به اتهام قتل عمد و دو دوستش به اتهام معاونت در قتل صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه سیزدهم دادگاه کیفری یک کشور ارسال شد. استان تهران جهت رسیدگی. تبدیل شد.

در دادگاه چه گذشت؟

اولیای دم در ابتدای این جلسه خواستار اشد مجازات برای متهم اصلی و متهم دیگر شدند.

پدر مقتول به قضات گفت: بعد از بهروز از دختری به نام سحر هم شکایت داریم و می خواهیم به بدترین مجازات محکوم شود زیرا پس از تماس با پسرمان او را فریب داده و به کشتارگاه کشانده است.

سپس بهروز به سمت جایگاه رفت و گفت: من و شهرام به خاطر سحر با هم اختلاف داشتیم. ما چندین سال پیش در سفره خانه کار می کردیم و سحر دختر صاحب خانه بود. من عاشقش بودم اما شهرام هم به او علاقه داشت. بارها به او تذکر دادم که مزاحم دختر مورد علاقه ام نشود اما او دست از تلاش برنداشت تا اینکه روز حادثه من و فرشاد و فرید او را سوار ماشین کردیم و به بیابان های اطراف پرند بردیم. آنجا دوباره با سحر بحث کردیم و من با چاقو به او زدم و بعد شهرام برگشت و فرشاد را زد و او هم با چاقو به فرشاد زد و شهرام روی زمین افتاد.

وی افزود: پس از آن هر 3 نفر دست و پای او را گرفته و به داخل چاه انداختیم و فرید نیز سنگ بزرگی را از بالای چاه پرتاب کرد که به سر شهرام برخورد کرد. چند دقیقه بعد پشیمان شدیم و خواستیم او را از چاه بیرون بیاوریم. قرار شد دوستانم بروند طناب بیاورند که نیم ساعت بعد سحر برگشتند و ما محل را ترک کردیم.

پس از آن فرشاد به جایگاه رفت و اظهارات هاشم را رد کرد و گفت: آن روز که به صحرا رسیدیم بهروز و شهرام از ما فاصله گرفتند و دقایقی بعد وقتی شنیدیم در حال دعوا هستند به آنها نزدیک شدیم و بهروز را با چاقو دید. زد و روی زمین افتاد. خواستیم او را به بیمارستان ببریم که بهروز اجازه نداد و چاقویی را روی ما کشید و گفت حق نداری به او دست بزنی. در همان زمان من و فرید به سحر رفتیم چون می دانستیم بهروز از او شنیده است. اما وقتی با سحر برگشتیم، دیدیم شهرام را به چاه انداخته است.

فرید با تایید صحبت های فرشاد مدعی شد که او هیچ نقشی در قتل نداشته است. وی گفت: پس از این ماجرا به شهر رفتیم و چند روز بعد بهروز پیش ما آمد و با صحبت های چند ریش سفید حاضر شدیم خود را به پلیس معرفی کنیم.

سحر که به عنوان مخبر در دربار حضور داشت گفت: آن شب که به صحرا رفتم شهرام را ندیدم. بهروز گفت جنازه اش در چاه است. با چراغ قوه گوشیم به داخل چاه نگاه کردم و دیدم شهرام بدون حرکت در چاه افتاده است که از ترس شوکه شدم.

بهروز سپس برای آخرین دفاع به جایگاه رفت و گفت: من حرف دوستانم را قبول ندارم. در گزارش پزشکی قانونی آمده است که مقتول دو ضربه چاقو خورده اما من یک چاقو بیشتر نزدم و قاتل شهرام نیستم.

پس از اظهارات متهمان، قضات برای صدور رأی وارد دادگاه شدند.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.