افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

عرضه سه رمان حماسی در بازار نشر – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412284
عرضه سه رمان حماسی در بازار نشر – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات سوره مهر به تازگی سه رمان حماسی «چاه سرخ»، «قرمز داغ» و «رودی و آقای مسفید» را منتشر کرده است. “چاه قرمز” نوشته محمود مهدوی، مقام اول بخش رمان دومین جایزه ملی «داستان حماسی» که لحظات دردناک و حماسی نبرد ملی میهنی «چالدران» را برای عموم روایت می کند. وقایع […]

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات سوره مهر به تازگی سه رمان حماسی «چاه سرخ»، «قرمز داغ» و «رودی و آقای مسفید» را منتشر کرده است.

“چاه قرمز” نوشته محمود مهدوی، مقام اول بخش رمان دومین جایزه ملی «داستان حماسی» که لحظات دردناک و حماسی نبرد ملی میهنی «چالدران» را برای عموم روایت می کند. وقایع رمان در سه منطقه اردبیل، تبریز و دشت چالدران می گذرد و سایه روشنی از جنگ ها و زندگی شاه اسماعیل صفوی را به نمایش می گذارد. شخصیت اصلی و محوری داستان دختری به نام «ذلیخواست» است که محافظ همسر شاه اسماعیل (تجلی بیگم) است و با او در جنگ ها و نبردها شرکت می کند.

این کتاب در 208 صفحه و قیمت 195 هزار تومان است.

“قرمز داغ” نوشته حسین شمس آبادی برنده دومین بخش رمان دومین جایزه ملی «استان حماسی» است. «رد داغ» نگاهی متفاوت به حماسه سربداران دارد و زندگی مردم غیور خراسانی را روایت می کند که به صد و بیست سال حکومت مغول بر ایران پایان دادند. طاهر جوانی که از تخیلات نویسنده زاده شده است در بستر رمان جان می گیرد و با ارادت به عشق پاک خود پناهگاه مردم می شود و کاری می کند که در تاریخ این سرزمین ماندگار می شود.

این کتاب در 247 صفحه و قیمت 225 هزار تومان است.

آخرین نام کتاب. “رودی و آقای موهای سفید” توسط مینا سعادت پور منتشر شده است. کتاب فضایی فانتزی دارد و داستان دختری 15 ساله به نام رودابه است که در دنیایی موازی با یکی از شخصیت های شاهنامه دوست می شود و ماجراهای زیادی را رقم می زند.

این کتاب با ۲۳۶ صفحه و قیمت ۲۱۵ هزار تومان موجود است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.