افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

دستگیری قاتل فراری پس از هشت سال در هندیجان

  • کد خبر : 412262
دستگیری قاتل فراری پس از هشت سال در هندیجان

به گزارش رکنا، سرهنگ کامران خوشناموند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه. قتل در سال 1395، مردی 37 ساله در یکی از محلات شهرستان آبادان، رسیدگی به موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: با انجام تحقیقات […]

به گزارش رکنا، سرهنگ کامران خوشناموند در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از وقوع این حادثه. قتل در سال 1395، مردی 37 ساله در یکی از محلات شهرستان آبادان، رسیدگی به موضوع برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات فنی، اطلاعاتی و میدانی مشخص شد قاتل فراری پس از ارتکاب قتل در شهر آبادان در سال 1395 به هندیجان متواری شده و با تغییر هویت هم اکنون در یکی از محله های شهر آبادان ساکن است. شهر

سرهنگ خوشناموند در ادامه بیان کرد: با تشکیل تیم ویژه پلیس آگاهی، اطلاعات این فرماندهی و استان به بررسی میدانی این مشکل پرداختند و با تلاش و اقدامات فنی شبانه روزی پس از هشت سال، قاتل فراری شناسایی شد. و با هماهنگی مقام قضایی در عملیات ضربتی آنها در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و انگیزه خود را اختلاف شخصی با مقتول عنوان کرد و گفت: متهم به آدرس های مختلف و با اسامی متفاوت و جعلی در رامشیر بوده است. بهبهان، سربندر در این هشت سال در هندیجان و حتی استان یزد مخفی شده بود و در بازرسی از مخفیگاه وی مقداری مهمات نیز کشف شد.

سرهنگ خوشناموند مدعی شد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با دستور پیگیری روانه زندان شد.

علی رنگکش

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.