افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

اعتبارات 15.5 میلیون تشکل اجتماعی برای اشتغالزایی/ایجاد 30 هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون

  • کد خبر : 412249
اعتبارات 15.5 میلیون تشکل اجتماعی برای اشتغالزایی/ایجاد 30 هزار فرصت شغلی از ابتدای سال تاکنون

رئیس سازمان مددکاری اجتماعی کشور با اشاره به 15.5 اعتبار این سازمان برای اشتغال زایی گفت: از ابتدای سال تاکنون 30 هزار فرصت اشتغال از طریق کمک های اجتماعی ایجاد شده است. دکتر سید جواد حسینی در گفت وگو با ایسنا. وی با اشاره به وظایف و مسئولیت های سازمان بهزیستی در ایجاد اشتغال برای […]

رئیس سازمان مددکاری اجتماعی کشور با اشاره به 15.5 اعتبار این سازمان برای اشتغال زایی گفت: از ابتدای سال تاکنون 30 هزار فرصت اشتغال از طریق کمک های اجتماعی ایجاد شده است.

دکتر سید جواد حسینی در گفت وگو با ایسنا. وی با اشاره به وظایف و مسئولیت های سازمان بهزیستی در ایجاد اشتغال برای مددجویان گفت: ایجاد اشتغال یکی از اولویت های سازمان بهزیستی است و تلاش ما ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به اعتبارات 15.5 همات سازمان بهزیستی برای ایجاد اشتغال، تصریح کرد: در بحث خوداشتغالی و کارفرمایی از مددجویان تا سقف 150 میلیون تومب در صورت خوداشتغالی و تا سقف 150 میلیون تومان در مورد حمایت می کنیم. از کارآفرینانی که مددجویان مددکاری اجتماعی را استخدام می کنند، 4 میلیارد تن تسهیلات می دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه نسبت تقاضای تسهیلات کارفرمایی نسبت به خوداشتغالی بسیار کمتر است، افزود: مشوق های مالیاتی خوبی بر اساس قانون برای تسهیلات کارفرمایی در نظر گرفته شده است و انتظار داریم که تقاضای تسهیلات از طرف کارفرمایان افزایش خواهند یافت زیرا این نوع اشتغال پایدارتر است.

حسینی در ادامه به اعتبارات مسئولیت اجتماعی نهادهای دولتی و دولتی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر وزارت نفت با اختصاص 800 میلیارد تومان در این بخش برای رفاه، همکاری خوبی در زمینه ارائه خدمات به مددجویان در استان های محروم دارد. و اشتغال زایی از این حیث لازم است همکاران ما سایر نهادهای دولتی و دولتی را شناسایی کرده و تلاش برای احیای اعتبارات در بخش مسئولیت اجتماعی را تسریع بخشند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412249

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.