افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

ایران قهرمان مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412239
ایران قهرمان مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه در شهر تیرانا آلبانی برگزار شد و در پایان تیم ایران مهدی یوسفی در وزن ۷۹ کیلوگرم شرکت کرد. امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم، امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم مدال طلا، مهدی حاجیلویان در وزن […]

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ۱۳ تا ۱۵ آبان ماه در شهر تیرانا آلبانی برگزار شد و در پایان تیم ایران مهدی یوسفی در وزن ۷۹ کیلوگرم شرکت کرد. امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم، امیررضا معصومی در وزن 125 کیلوگرم مدال طلا، مهدی حاجیلویان در وزن 97 کیلوگرم مدال نقره، علی مومنی در وزن 57 کیلوگرم، ابراهیم خاوری در 61 کیلوگرم به مدال نقره دست یافتند. وزن 70 کیلوگرم و عباس آبراهی مازاده مدال برنز وزن 70 کیلوگرم را کسب کردند.

تیم ایران برای اولین بار در تاریخ جام جهانی زیر 23 سال عنوان قهرمانی را به دست آورد.

ایران با 158 امتیاز اول، ژاپن با 102 امتیاز دوم و آذربایجان با 100 امتیاز در رده سوم قرار گرفتند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، علی مومنی در دور دوم 15 بر 8 روکو ترانووا ایتالیایی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 8 از سد مانوئل خاندارسیان از ارمنستان گذشت و راهی نیمه نهایی شد. مومنی در این مرحله مقابل عبدی مالک کاراچوف از قرقیزستان با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر مکسول گالاگر آمریکایی را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 61 کیلوگرم ابراهیم جواری در دور نخست سیمونه پریدو از ایتالیا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد 12 بر 1 عادلیت المخمدوف از قزاقستان را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. خواری در این مرحله الکین اسپانیا سانتا از کلمبیا را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله بشیر ماگمدوف قهرمان سال گذشته روسیه را با نتیجه 12 بر 2 شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 3 از سد لویک میکایلیان از ارمنستان گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 65 کیلوگرم عباس ابراهیم زاده در دور نخست مقابل ماتیاس مونز رامیر از شیلی با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید. در دور بعد سانون هانا از باهاما را 6 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. وی در این مرحله 14 بر 2 کومار موهیت از هند را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. ابراهیم زاده در این مرحله 11 بر 7 مغلوب کاجی اوگینو از ژاپن شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار 15 بر 4 عبدالله توپراک از ترکیه را شکست داد و به مدال برنز دست یافت.

در دسته 70 کیلوگرم، علی خرمدل پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کنستانتین چیریلف مولداوی را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله برابر یرنور نورغازی از قزاقستان با نتیجه 10 بر 3 به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. خرمدل در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 مغلوب ماگمد التمیروف از روسیه شد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مقابل یوشینوسوکه آئویاگی از ژاپن شکست خورد و پنجم شد.

در وزن 74 کیلوگرم علی رضایی در دور اول مقابل کوتا تاکاهاشی از ژاپن با نتیجه 11 بر 3 شکست خورد و به لطف حضور این مبارز در مبارزه فینال، رضایی به گروه بازنده ها راه یافت. وی در این گروه در اولین دیدار برادلی فولمر استرالیایی را 10 بر صفر شکست داد. وی در دور بعد مقابل میشل مسنبرینک از آمریکا با نتیجه 16 بر 7 شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 79 کیلوگرم مهدی یوسفی در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر اوون مارتین از کانادا را شکست داد. در دور دوم رافائلی ایتالیایی را 10 بر صفر شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. یوسفی در این مرحله 11 بر صفر ایوان هاراشوک از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. یوسفی در این مرحله ماساکی ساتو از ژاپن را با نتیجه 12 بر یک شکست داد و راهی فینال شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه 12 بر 5 از سد فنگ لیو از چین گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 86 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول، ابوالفضل رحمانی در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب ولادیمیر گامکرلیدزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و با شکست این مبارز در دور بعد، رحمانی از دور بعد کنار رفت. رقابت

در دسته 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 13 بر 1 عیون دمیان مولداوی را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. آنها در این مرحله با نتیجه 3 بر یک از سد گیوی بلیاتزه از یونان گذشتند و راهی نیمه نهایی شدند. فیروزپور در این مرحله 8 بر 2 فاتح آلتونباش از ترکیه را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار 11 بر 4 جاکوب کاردناس آمریکایی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی حاجیلویان در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر اصلان آباکاروف از آذربایجان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 6 از سد ماسوما آندن آمریکایی گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. حاجیلویان در این مرحله 12 بر 2 ایوان پریماچنکو از اوکراین را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 8 از سد ویکی هند گذشت و راهی فینال شد. وی در این دیدار در مصاب مقابل رضابک آیتمخان قهرمان وزن 92 کیلوگرم قزاقستان با نتیجه 11 بر 6 شکست خورد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم کومار آنیروده از هند را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله 10 بر صفر عبدالله کوربانوف از روسیه را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. معصومی در این مرحله لوکاس استودارد آمریکایی را 10 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر صفر آلن خوبولوف از بلغارستان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- چیراگ (هند) 2- عبدی مالک کاراچف (قرقیزستان) 3- یونس ایواباتیروف (روسیه) و علی مومنی (ایران)
61 کیلوگرم: 1- بشیر ماگومدوف (روسیه) 2- روسلان عبدالله اف (آذربایجان) 3- ابراهیم خواری (ایران) و آبیشک داکا (هند)
65 کیلوگرم: 1- ابراهیم ابراگیموف (روسیه) 2- کاجی اوگینو (ژاپن) 3- عباس ابراهیم زاده (ایران) و بلال شریپ اولو (قرقیزستان)
70 کیلوگرم: 1- ماگومد خنیف (آذربایجان) 2- ماگومد المیرف (روسیه) 3- سوجیت (هند) و یوشینوسوکه آئویاگی (ژاپن) 5- علی خرمدل (ایران)
74 کیلوگرم: 1- کوتا تاکاهاشی (ژاپن) 2- اوروزبک توکتوممبتوف (قرقیزستان) 3- گابریل گاجیف (آذربایجان) و میشل مسنبرینک (آمریکا) … 7- علی رضایی (ایران)
79 کیلوگرم: 1- مهدی یوسفی (ایران) 2- فنگ لیو (چین) 3- ماساکی ساتو (ژاپن) و آرسن بالایان (روسیه)
86 کیلوگرم: 1- ارسلان باگایف (روسیه) 2- آرسنیل ژیف (آذربایجان) 3- یوگنی میهالسن (مولداوی) و یودای تاکاهاشی (ژاپن) … 17- ابوالفضل رحمانی (ایران)
92 کیلوگرم: 1- امیرحسین فیروزپور (ایران) 2- یاکوب کاردناس (آمریکا) 3- مصطفی گجی مالاچدبیروف (روسیه) و یون دمیان (مولداوی)
97 کیلوگرم: 1- رضابک آیتموخان (قزاقستان) 2- مهدی حاجیلویان (ایران) 3- ویکی (هند) و یولادیسلاو کازلو (بلاروس)
125 کیلوگرم: 1- امیررضا معصومی (ایران) 2- آلن خوبولوف (بلغارستان) 3- عبدالله کوربانوف (روسیه) و ولادمیر کوچانوف (اوکراین)

رده بندی تیمی: 1- ایران 158 امتیاز 2- ژاپن 102 امتیاز 3- آذربایجان 100 امتیاز 4- هند 82 امتیاز 5- آمریکا 73 امتیاز 6- قرقیزستان 59 امتیاز 7- اوکراین 47 امتیاز 8- قزاقستان 43 امتیاز 9- مولداوی 38 امتیاز 10 – ارمنستان 34 امتیاز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.