افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

پیش بینی واکنش ایران به حمله نظامی اسرائیل توسط 2 نماینده مجلس

  • کد خبر : 412207
پیش بینی واکنش ایران به حمله نظامی اسرائیل توسط 2 نماینده مجلس

به گزارش Intiter به گزارش خبرآنلاین، حمله اسرائیل به ایران یکی از محورهای سخنان رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهدای امنیت بود. ایشان در آن جلسه فرمودند: در مورد این اشتباهی که کردند، برای اهداف خود بزرگنمایی می کنند، اما کوچک شمردن آن و گفتن این که چیزی نبوده و مهم نبوده نیز اشتباه […]








به گزارش Intiter به گزارش خبرآنلاین، حمله اسرائیل به ایران یکی از محورهای سخنان رهبر انقلاب در دیدار با خانواده شهدای امنیت بود. ایشان در آن جلسه فرمودند: در مورد این اشتباهی که کردند، برای اهداف خود بزرگنمایی می کنند، اما کوچک شمردن آن و گفتن این که چیزی نبوده و مهم نبوده نیز اشتباه است.

عباس گلرو یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی است که در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین تاکید می کند نزدیک شدن برای فراموش نشدن دفاع از اقدامات بدخواهانه اسرائیل و دور شدن برای فراموش نشدن این موضوع است. اقدام صهیونیست ها نقض قوانین بین المللی بود.

محمد صالح جوکار، عضو سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خبرآنلاین گفت که ایران مانند گذشته با درایت به اسرائیل پاسخ خواهد داد.

گلرو: اسرائیلی ها از حمله به ایران می ترسند و نگران هستند

عباس گلرو عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره حمله اسرائیل به ایران گفت: درایت مقام معظم رهبری با «با با احترام به همه وقایع و حوادث، این وظیفه همه ماست که درست صحبت کنیم و عمل کنیم.» و باید به این نکته توجه کنیم.

وی افزود: اینکه اقدام شوم رژیم صهیونیستی نباید بزرگ‌نمایی شود، به این معناست که در واقع هم قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای خنثی کردن این جنایت رژیم صهیونیستی و هم آمادگی نیروهای مسلح برای آسیب‌پذیری رژيم صهيونيستي و ترس و نگراني از اينكه اسرائيلي ها به ايران حمله كنند و هزار حساب براي انجام چنين كار شومي انجام دهند كه نشان مي دهد نبايد بزرگ نماييم.

گلرو در ادامه تصریح کرد: اما نباید آن را کوچک جلوه دهیم به این معنا که نقض قوانین بین المللی، نقض حریم و حریم خصوصی ما، نقض منشور ملل متحد و تهاجم و تهاجم به خاک ما به هیچ وجه تأثیری بر نیروهای مسلح ندارد. ، مجلس و به طور کلی ارکان نظام قبول ندارند و باید یک بار برای همیشه دست رژیم صهیونیستی قطع شود، این برداشت صحیح از فرمایش رهبری است.

جوکار: آسمان عراق در دست آمریکایی هاست و راه اسرائیل را هموار کردند

حمله اسرائیل به ایران واکنش محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس را به دنبال داشت که وی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین ضمن پیش بینی واکنش ایران به حمله اسرائیل گفت: اولاً من این کار را خواهم کرد این را بگویم، اقدام رژیم صهیونیستی در واقع اقدامی بود که بر اساس آن می خواست آبروی از دست رفته خود را بازگرداند، بنابراین ظاهراً ژست عملیاتی برای حمله به برخی مراکز و تأسیسات ما گرفته بود، اما الحمدلله با دفاع از خود دفاع کرد. آتشی که نیروهای مسلح ما داشتند شکست خورد.

وی افزود: در واقع رژیم صهیونیستی از داخل کشور دیگری و آن هم به صورت ناشیانه به مراکزی حمله کرد و نتوانست به اهدافی که دنبال می کرد دست یابد. با توجه به اینکه فضای عراق در اختیار آمریکایی هاست، آنها هماهنگی لازم را داشتند، اما باید بدانند که هرگز نمی توانند آبروی از دست رفته و اهدافی را که در وعده صادق 2 داشتیم، پس بگیرند. است، آن را جبران کنید. نشان دهنده ضعف رژیم صهیونیستی است.

جوکار همچنین تصریح کرد: رژیم صهیونیستی تنها به دنبال کشتار غیرنظامیان است و این رژیم یک رژیم نسل کشی است که با خون فلسطینی ها شکل گرفته و همچنان بر طبل آن می کوبد. بنابراین رژیمی نیست که بتواند در میدان عمل وارد عمل شود و فقط مناطق غیرنظامی را هدف قرار دهد. در این زمینه قطعا پاسخی خواهد بود البته با تدبیر رژیم صهیونیستی که تاوان خون شهدایی که در دفاع به شهادت رسیدند پرداخت خواهد شد.

نماینده شورای اسلامی در پاسخ به این مطلب با بیان اینکه بنابراین پاسخ ایران به اسرائیل سریع نخواهد بود، اظهار داشت: عملیات صادق 2 با درایت انجام شد بنابراین باید اقدامات لازم صورت گیرد و سپس اقدام شود.

جوکار در پاسخ به اینکه سومین عملیات وعده صادق را شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: ممکن است عنوان دیگری داشته باشد که ملاک عمل ما نباشد، اما این اقدام با تدبیر و درایت انجام می شود، زیرا نیاز به برنامه ریزی دارد. . تا دقیقاً به اهدافی که قرار است مورد حمله قرار گیرند دست پیدا کنند.

وی درباره این ادعا که ایران قبل از حمله از اسرائیل اسنادی به دست آورده و به همین دلیل ایران از قبل آماده بوده است، یادآور شد: نه، چنین چیزی وجود ندارد. اگر بر اساس آمادگی دفاعی ما و تهدیداتی باشد که در منطقه وجود دارد، دفاع ذاتاً برای دفاع از آسمان و مرزهای ما آماده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.