افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

زمان حمله ایران به اسرائیل به گفته وزیر امور خارجه ایران امروز 16 آبان 1403.

  • کد خبر : 412202
زمان حمله ایران به اسرائیل به گفته وزیر امور خارجه ایران امروز 16 آبان 1403.

به گزارش Intiter به گزارش تسنیم، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی از برگزاری جلسه این کمیسیون ظهر امروز (یکشنبه) با حضور عباس عراقچی وزیر امور خارجه خبر داد. وی افزود: در این دیدار آقای عراقچی گزارشی از آخرین تحولات منطقه از جمله مقاومت و شرارت های رژیم صهیونیستی و […]








به گزارش Intiter به گزارش تسنیم، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی از برگزاری جلسه این کمیسیون ظهر امروز (یکشنبه) با حضور عباس عراقچی وزیر امور خارجه خبر داد.

وی افزود: در این دیدار آقای عراقچی گزارشی از آخرین تحولات منطقه از جمله مقاومت و شرارت های رژیم صهیونیستی و سفرهای اخیر خود به برخی کشورهای منطقه ارائه کرد.

رضایی به نقل از عراقچی گفت: رژیم صهیونیستی در عملیات صادق 2 ضربه سنگینی خورد و 90 درصد موشک ها به هدف اصابت کرد اما صهیونیست ها این خبر را سانسور کردند. وی همچنین به هماهنگی میدانی و دیپلماسی برای مقابله با منکرات صهیونیست اشاره کرد و هدف از سفرهای منطقه ای خود را ایجاد بازدارندگی سیاسی عنوان کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: عراقچی همچنین روحیه رزمندگان مقاومت را برجسته کرد و بیان کرد که مقاومت ضربه خورده اما در حال بازسازی است. حزب الله پایگاه مردمی دارد و قابل نابودی نیست. وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش جنگ است و ما به هر حمله ای پاسخ می دهیم. ما جنگ نمی خواهیم، ​​اما از جنگ فرار نمی کنیم و برای هر جنگی آماده ایم.

وی تصریح کرد: وزیر امور خارجه همچنین حمله اخیر رژیم صهیونیستی به این کشور را محکوم و تاکید کرد که حق پاسخگویی جمهوری اسلامی ایران به این رژیم محفوظ است و در زمان مناسب پاسخ خواهند داد.

رضایی با بیان اینکه عراقچی همچنین گزارشی از سفر اخیر خود به اجلاس بریکس و کازان روسیه ارائه کرد، گفت: یکی از تصمیمات بسیار درست دولت شهید رئیسی و وزارت امور خارجه در دوران شهید امیر عبداللهیان این بود. عضویت ایران در بریکس. در اجلاس اخیر بریکس تصمیم گرفته شد که کشورهای نامزد به عنوان شریک پذیرفته شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.