افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای تجسمی تا 9 آبان تمدید شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412190
مهلت ارسال آثار به جشنواره هنرهای تجسمی تا 9 آبان تمدید شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین سمیه اسماعیلی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» تا 9 آبان ماه امسال تمدید شد، گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را ارسال کنند. به آدرس ایمیل [email protected] کار می کند. وی افزود: این جشنواره در استان قزوین برگزار […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین سمیه اسماعیلی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره هنرهای تجسمی «ایثار» تا 9 آبان ماه امسال تمدید شد، گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را ارسال کنند. به آدرس ایمیل [email protected] کار می کند.

وی افزود: این جشنواره در استان قزوین برگزار می شود و شهرستان های کرمانشاه، ایلام، کردستان، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، همدان، تهران بزرگ، تهران، البرز و اردبیل شرکت دارند.

این مسئول گفت: جشنواره مذکور در سه بخش برای هنرجویان در رشته های خوشنویسی، نقاشی و عکاسی و بزرگسالان و به ویژه جامعه ایثارگر در رشته های نقاشی، تذهیب، مینیاتور، خوشنویسی، نقاشی دیجیتال، آنها مونتاژ خط دیجیتال، خوشنویسی، عکاسی، گرافیک (طراحی پوستر)، کاریکاتور و مجسمه سازی هستند.

گسترش، تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی در راستای ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت، تبیین نقش محوری هنر مقاومت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. و تحکیم ارتباطات و تبادلات فرهنگی با موضوع ایثار، جهاد و شهادت و همدلی اجتماعی در سطح کشور و منطقه را از مهمترین اهداف این فراخوان دانست.

اسماعیلی افزود: این فراخوان با محورهای ایثار – شهدا و ایثارگران، ایثار – مادران و همسران شهدا و ایثارگران، ایثار – عفاف، حجاب و سبک زندگی در مکتب ام العلم (ع) برگزار می شود. . -شهدا، ایثار – شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد، ایثار – شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم، ایثار – بانوان عاشورا، ایثار – فرهنگ فاطمی و رسالت و ایثار امروز – خواهد بود. در دروان جشن گرفته می شود، سبک زندگی معاصر و فداکارانه.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.