افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

سخنرانی نتانیاهو توسط خانواده های اسرای اسرائیلی قطع شد

  • کد خبر : 412169
سخنرانی نتانیاهو توسط خانواده های اسرای اسرائیلی قطع شد

خانواده های اسرای صهیونیست نزدیک به مقاومت فلسطین در نوار غزه سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را قطع کردند و علیه وی شعار سر دادند. به گزارش Intiter به نقل از مهر، شهاب نیوز اعلام کرد که اقدامات و ناکامی های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدت هاست با اعتراض شهرک نشینان صهیونیست مواجه […]










خانواده های اسرای صهیونیست نزدیک به مقاومت فلسطین در نوار غزه سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را قطع کردند و علیه وی شعار سر دادند.









به گزارش Intiter به نقل از مهر، شهاب نیوز اعلام کرد که اقدامات و ناکامی های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدت هاست با اعتراض شهرک نشینان صهیونیست مواجه شده است.

در جدیدترین مورد از این اعتراضات، چند خانواده از اسرای صهیونیستی نزدیک به مقاومت فلسطین در نوار غزه، سخنرانی نتانیاهو را به مناسبت سالگرد عملیات غزوه الاقصی در اعتراض به تلاش نتانیاهو برای امضای آتش بس قطع کردند. توافق و تبادل اسرا با مقاومت فلسطین.

این شهرک نشینان صهیونیست سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را قطع کردند و شعار دادند: شرم بر شما.

لازم به ذکر است که با ادامه جنگ علیه نوار غزه و لبنان و عدم دستیابی به دستاوردهای نظامی رژیم صهیونیستی، انتقادها در سرزمین های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و کابینه وی تشدید شده است. مخالفان نتانیاهو او را به خرید زمان برای ماندن در قدرت و اجتناب از محاکمه در پرونده های حقوقی علیه خود متهم می کنند. همچنین خانواده‌های اسرای صهیونیستی از رژیم صهیونیستی می‌خواهند که در جریان توافق با مقاومت فلسطین بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسرای صهیونیستی را که در دست مقاومت هستند آزاد کند و جلوی حملات بی‌فایده به نوار غزه را بگیرد. او علاوه بر کشتن فلسطینی ها، می خواهد از کشتن این اسرا نیز جلوگیری کند.





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.