افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

ژاپن و شرکای آن از اسرائیل می خواهند که به قوانین احترام بگذارد

  • کد خبر : 412127
ژاپن و شرکای آن از اسرائیل می خواهند که به قوانین احترام بگذارد

به گزارش روزپلاس، سفارت ژاپن در تهران متن بیانیه مشترک وزرای خارجه این کشور، کانادا و سایر کشورهای همفکر را به شرح زیر منتشر کرد. این بیانیه مشترک از سوی هفت کشور ژاپن، کانادا، استرالیا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی و انگلیس صادر شده است. آنها در این بیانیه تاکید کردند: ما وزرای امور خارجه کانادا، […]

به گزارش روزپلاس، سفارت ژاپن در تهران متن بیانیه مشترک وزرای خارجه این کشور، کانادا و سایر کشورهای همفکر را به شرح زیر منتشر کرد.

این بیانیه مشترک از سوی هفت کشور ژاپن، کانادا، استرالیا، فرانسه، آلمان، کره جنوبی و انگلیس صادر شده است.

آنها در این بیانیه تاکید کردند: ما وزرای امور خارجه کانادا، استرالیا، فرانسه، آلمان، ژاپن، جمهوری کره و بریتانیا نگرانی عمیق خود را از قانونی که در حال حاضر در کنست اسرائیل در حال بررسی است ابراز می کنیم. این قانون به دنبال لغو امتیازات و مصونیت‌های آژانس امداد و اشتغال به آوارگان فلسطینی است و هرگونه تماس بین سازمان‌های دولتی، مقامات اسرائیل و آنروا را ممنوع می‌کند و حضور این آژانس در اسرائیل را ممنوع می‌کند.

وزرای خارجه این کشورها اعلام کردند: آنروا به آوارگان فلسطینی در غزه، بیت المقدس شرقی، کرانه باختری و سراسر منطقه کمک های بشردوستانه ضروری و حیاتی و خدمات اساسی ارائه می کند. بهداشت و توزیع سوخت در غزه و کرانه باختری به شدت تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. یا غیرممکن است، که پیامدهای ویرانگری برای وضعیت انسانی بحرانی و به سرعت رو به وخامت به ویژه در شمال غزه خواهد داشت.

ژاپن و شرکای آن در این بیانیه اعلام کردند: بسیار مهم است که آنروا و سایر سازمان ها و نهادهای سازمان ملل متحد بتوانند به طور کامل کمک ها و خدمات بشردوستانه خود را به کسانی که بیشتر به آنها نیاز دارند ارائه دهند و وظایف خود را به طور مؤثر انجام دهند. ما از دولت اسرائیل می‌خواهیم که به تعهدات بین‌المللی خود عمل کند، امتیازات و مصونیت‌های آنروا را دست نخورده نگه دارد و مسئولیت خود را برای تسهیل کمک‌های بشردوستانه کامل، سریع، ایمن و بدون مانع در تمام اشکال آن و همچنین ارائه کمک‌های اساسی به آن‌را انجام دهد. به شدت مورد نیاز است. خدمات نیاز به اقدام غیرنظامیان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.