افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

شرارت رژیم صهیونیستی علیه ایران ناامید کننده بود/ برتری تهران مقابل تل آویو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412119
شرارت رژیم صهیونیستی علیه ایران ناامید کننده بود/ برتری تهران مقابل تل آویو – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

خبرگزاری مهر، گروه بین بین المللی: چندی پیش رژیم صهیونیستی در اقدامی که موجب تنش شد علیه جمهوری اسلامی ایران شرارت کرد. شیطانی که با حمایت کامل ایالات متحده آمریکا انجام شده است. از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد که این شرارت را بی پاسخ نخواهد گذاشت. از این نظر سرویس بین […]

خبرگزاری مهر، گروه بین بین المللی: چندی پیش رژیم صهیونیستی در اقدامی که موجب تنش شد علیه جمهوری اسلامی ایران شرارت کرد. شیطانی که با حمایت کامل ایالات متحده آمریکا انجام شده است. از سوی دیگر جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد که این شرارت را بی پاسخ نخواهد گذاشت. از این نظر سرویس بین بین المللی خبرگزاری مهر با سید عباس موسوی، نماینده دبیرکل جنبش گفت وگو کرد.نجبه«عراق کاری انجام داده است که قابل توضیح نیست.

به نظر شما از شر رژیم صهیونیستی علیه ایران که با همکاری و حمایت آمریکا انجام شد چه دستاوردی برای اسرائیل به همراه داشت؟

ابتدا شرارت رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی را محکوم می کنیم. بدون شک این رژیم کوچکتر از آن است که بخواهد به اقتدار جمهوری اسلامی ایران حمله کند یا عزم دلیرمردان ایران را تضعیف کند.

در عین حال بسیار خوشحالم که این حمله نافرجام و ناامیدکننده ضعف رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت و علیرغم حمایت های گسترده بین المللی که محدود به کشورهای شرور تروریست نبود، این حمله با شکست مواجه شد. پاسخ رژیم غاصب ناکام، احمقانه و از سر لجاجت و خودخواهی بود.

این پاسخ نشان داد که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت ضعیفتر است. این رژیم با ارتشی محکم و مصمم روبروست. این پاسخ مایه شرمساری است. بیا و شرمندگی بیا رژیم صهیونیستی پیامدهای روشنی دارد که یکی از آنها برتری جمهوری اسلامی ایران بر اسرائیل است. این پاسخ ناقص اسطوره ارتش شکست ناپذیر را نابود کرد. رژیم صهیونیستی علیرغم تلاش هایش به نتیجه مطلوب نرسید و در جای خود باقی ماند و پیشرفتی نکرد.

این حمله شکست خورده و ضعیف با همکاری برخی از طرف های منطقه انجام شد. به نظر شما این همکاری و همکاری غیرقانونی با اسرائیل چه پیامدهایی دارد؟

کشورهای سازشکار، ترسو، خائن و ذلیل که با این رژیم همکاری کردند از مجازات جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهند بود. جمهوری اسلامی پیش از این به دولت های خائن و ذلیل از هرگونه همکاری با متجاوزان هشدار داده بود. به نظر من این دولت های خیانتکار و آشتی جو پس از این حمله نافرجام در محاسبات خود تجدید نظر خواهند کرد. پس از این حمله به قدرت جمهوری اسلامی ایران و برتری ایران بر اسرائیل پی بردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.