افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

بهترین صبحانه برای رفع خواب

  • کد خبر : 412104
بهترین صبحانه برای رفع خواب

آفتاب نیوز: اگر هر یک از این علائم را دارید، وقت آن است که به آنچه می خورید توجه بیشتری کنید. صرف نظر از اینکه شب قبل چقدر خوابیده اید. رژیم غذایی شما باید سرشار از مواد مغذی و تازه باشد و از طرفی صبحانه برای جلوگیری از کسالت و خستگی بسیار مهم است. در […]

آفتاب نیوز:

اگر هر یک از این علائم را دارید، وقت آن است که به آنچه می خورید توجه بیشتری کنید. صرف نظر از اینکه شب قبل چقدر خوابیده اید. رژیم غذایی شما باید سرشار از مواد مغذی و تازه باشد و از طرفی صبحانه برای جلوگیری از کسالت و خستگی بسیار مهم است. در این قسمت غذاهایی را به شما معرفی می کنیم که اگر آنها را به صبحانه خود اضافه کنید انرژی بیشتری در طول روز خواهید داشت و احساس خواب آلودگی نمی کنید.

آووکادو

آووکادو یک ماده مغذی غنی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مختلف و اسیدهای چرب غیر اشباع است. همچنین دارای ماده ای به نام اسید اولئیک است که التهاب را برطرف می کند و عاملی برای افزایش انرژی در طول روز است. فیبر موجود در آن همچنین سطح قند خون را تنظیم می کند و با خواب آلودگی شبانه مقابله می کند.

خرما

خرما میوه ای مغذی است که قند خون را تنظیم می کند و شاخص گلیسمی را کاهش می دهد و سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان است. علائم کمبود پتاسیم را در بدن بهبود می بخشد که یکی از آنها بهبود کمبود انرژی و خستگی در طول روز است.

کدام دیگری

یک کاسه بلغور جو دوسر به شما انرژی می دهد و سلامت بدنتان را تضمین می کند، زیرا حاوی بتا گلوکان است که یک فیبر محلول است و عاملی برای کاهش سطح بالای قند خون است و باعث می شود در طول روز احساس سیری کنید ، و بیشتر مهمترین چیز این است که مهمتر از همه شما را سیر نگه می دارد و بنابراین برای مدیریت وزن مناسب است.

گرده زنبور عسل

ترکیبی از گرده، شهد، آنزیم ها و عسل گرده زنبور عسل نامیده می شود که سرشار از آنتی اکسیدان ها، فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها است که باعث افزایش سطح انرژی بدن و بهبود علائم یائسگی می شود که می توانید به مقدار کم به اسموتی ها، صبحانه ها یا اضافه کنید. ماست شما

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.