افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

هیچ محدودیتی برای همکاری با سازمان های مردم نهاد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان نداریم.

  • کد خبر : 412072
هیچ محدودیتی برای همکاری با سازمان های مردم نهاد – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برجی شامگاه یکشنبه در نشست اتاق فکر با تشکل های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی بر اهمیت بهره برداری از توانمندی های سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و اظهار داشت: باید حمایت ها را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم. سمن هایی با طرح های محتوایی مهم، […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسین برجی شامگاه یکشنبه در نشست اتاق فکر با تشکل های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی بر اهمیت بهره برداری از توانمندی های سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و اظهار داشت: باید حمایت ها را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم. سمن هایی با طرح های محتوایی مهم، کاربردی و غنی.

وی با اشاره به حضور شرکت های اشتغالزا در این نشست افزود: حوزه گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با جدیت بیشتری در این زمینه فعالیت می کند، زیرا قزوین از ظرفیت های گردشگری بالایی برخوردار است. به اندازه کافی برای اصفهان شدن در روستا باید برای معرفی و آشنایی مردم سایر نقاط کشور و حتی جهان با جاذبه های گردشگری این شهر تلاش بیشتری کرد تا در این صورت اشتغال زایی و درآمدزایی حاصل شود.

برجی تصریح کرد: این سازمان در طول سال برنامه های متنوع و متعددی را به اقتضای مناسبت های ملی و مذهبی تدارک می بیند که بر اساس ظرفیت هنرمندان و فرهیختگان بومی شهر قزوین با علایق و سلایق مختلف اجرا می شود.

این مسئول با بیان اینکه تمرکز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بر بهره برداری از توانمندی ها و توانمندی های هنرمندان و تشکل های بومی شهر است، گفت: در راستای حمایت های یاد شده تلاش می شود تا این ها تبدیل شوند. توانمندی‌های ارزشمند را به یک پایه قوی فرهنگی و اجتماعی برای اجرای برنامه‌ها در سال‌های آینده تبدیل کند.

برجی در پایان با تاکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای همکاری با سازمان های مردم نهاد نداریم، یادآور شد: تنها موضوع مهم و برجسته سازمان، داشتن خلاقیت و نوآوری در طرح های ارائه شده با هدف رفع موانع و تحقق مستمر است. اهداف اهداف

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.