افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

پیام سردار سلامی به مناسبت شهادت جمعی از افسران نیروی انتظامی در حمله تروریستی تفتان – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 412070
پیام سردار سلامی به مناسبت شهادت جمعی از افسران نیروی انتظامی در حمله تروریستی تفتان – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جمعی از پاسداران امنیت کشور را به فرمانده کل سپاه تبریک و ابراز تاسف کرد. پلیس . زور متن پیام به شرح زیر است: به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است سرتیپ احمدرضا رادان رئیس محترم پلیس کشور. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت جمعی از پاسداران امنیت کشور را به فرمانده کل سپاه تبریک و ابراز تاسف کرد. پلیس . زور

متن پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند مهربان ترین، مهربان ترین است

سرتیپ احمدرضا رادان

رئیس محترم پلیس کشور.

سلام علیکم

شهادت جمعی از «محافظان امنیت ملی» در درگیری با جنایتکاران تروریست جهانی و مزدوران استکبار در منطقه تفتان استان سیستان و بلوچستان به جناب عالی و فرماندهان و کارکنان شجاع و شریف لطفا من به ویژه به خانواده شهدا تبریک و تسلیت عرض می کنم.

این عمل شیطانی آمیز که به موازات اقدام شوم رژیم صهیونیستی علیه میهن اسلامی صورت گرفت، نشان از هماهنگی و هم افزایی اشرار ملت ایران در منطقه قهرمان سیستان و بلوچستان و اطراف آن با جنایتکاران صهیونیست در دستور کار شوم رژیم صهیونیستی است. دشمن اصلی انقلاب و نظام اسلامی آمریکای خبیث و مزدور که در تضاد با اطلاعات و رصد مردم ایران، زمین و نیروهای امنیتی است، آرامش و آسایش جامعه ایران را نمی‌کند. راه به جایی نخواهد برد و دامنه خشم و نفرت عمومی علیه آنها را افزایش خواهد داد.

با سلام و درود بر روح مطهر شهدای حادثه تروریستی. تفتان و درخواست درجات بالاتر برای ایشان، تداوم توفیق جناب عالی و نیروی انتظامی. سرور و به مردمی که حافظ امنیت پایدار کشور و مقابله با اشرار و گروه های تروریستی و عوامل ناامنی و سلب آرامش از مرزها و شهرهای میهن اسلامی هستند، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.