افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

برتری شکننده هریس از ترامپ در آخرین نظرسنجی

  • کد خبر : 412064
برتری شکننده هریس از ترامپ در آخرین نظرسنجی

آفتاب نیوز: بر اساس این نظرسنجی، 49 درصد از شرکت کنندگان حاضر به حمایت از هریس در انتخابات ریاست جمهوری هستند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که 47 درصد از شرکت کنندگان از ترامپ حمایت می کنند. با این حال، ترامپ در زمینه هایی مانند اقتصاد (48 درصد ترامپ در مقابل 40 درصد هریس)، مقابله […]

آفتاب نیوز:

بر اساس این نظرسنجی، 49 درصد از شرکت کنندگان حاضر به حمایت از هریس در انتخابات ریاست جمهوری هستند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 47 درصد از شرکت کنندگان از ترامپ حمایت می کنند. با این حال، ترامپ در زمینه هایی مانند اقتصاد (48 درصد ترامپ در مقابل 40 درصد هریس)، مقابله با تورم (46 درصد ترامپ در مقابل 39 درصد هریس) و حل و فصل بحران مهاجرت (49 درصد ترامپ در مقابل 37 درصد هریس) از حمایت برخوردار است. ). او رهبر است.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که هریس با چالش هایی مانند دفاع از دموکراسی (47 درصد هریس در مقابل 39 درصد ترامپ)، بهداشت عمومی (46 درصد هریس در مقابل 36 درصد ترامپ) و حل مشکلات زیست محیطی بهتر برخورد می کند. طبقه اجتماعی (46 درصد برای هریس در مقابل 39 درصد برای ترامپ) از حمایت بیشتری برخوردار است.

این نظرسنجی از 18 تا 22 اکتبر بین حدود 2400 نفر در سراسر ایالات متحده انجام شد. حاشیه خطا دو درصد است.

به گزارش ایرنا، پیش از این نظرسنجی جدید شبکه سی ان ان نشان می داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 1403) و کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد حزب دموکرات حزب در این انتخابات اگرچه در شرایط مساوی برگزار می شود، اما به مرحله نهایی نزدیک می شود.

نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد که رقابت نزدیک هریس و ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی وجود دارد. در ماه سپتامبر، 48 درصد از هریس و 47 درصد از ترامپ، تقریباً مشابه نظرسنجی جدید، و نظرسنجی دیگری درست پس از خروج جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از رقابت در تابستان، نشان داد که 49 درصد از ترامپ و 46 درصد از هریس حمایت کردند.

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در روز سه شنبه 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 1403) برگزار می شود. نامزدی برای ریاست جمهوری ایالات متحده، نه با به دست آوردن اکثریت آرای مردم، بلکه از طریق سیستمی به نام کالج الکترال که آرای الکترال را به 50 ایالت و ناحیه کلمبیا، عمدتاً بر اساس جمعیت و آنها اختصاص می دهد. جمعیت به کاخ سفید می رسد.

هنگامی که رای دهندگان آمریکایی برای انتخاب رئیس جمهور به پای صندوق های رای می روند، معمولاً فقط نام نامزدهای ریاست جمهوری و معاونان ریاست جمهوری را می بینند. با این حال، انتخاب کنندگان در واقع به مجمع انتخاب کنندگان (مجمع انتخاباتی) رای می دهند.

در سطح ملی، در مجموع 538 رای الکترال (رأی الکترال کالج) وجود دارد، به این معنی که یک نامزد باید 270 رای الکترال کالج را به دست آورد. در انتخابات ریاست جمهوری کنونی آمریکا، ایالت های مهم انتخاباتی شامل آریزونا، جورجیا، میشیگان، کارولینای شمالی، نوادا، پنسیلوانیا و ویسکانسین هستند.

الکترال کالج در 17 دسامبر تشکیل جلسه خواهد داد تا به طور رسمی رای خود را به صندوق بیندازد و نتایج را به کنگره ارسال کند. نامزدی که 270 رای الکترال یا بیشتر به دست آورد رئیس جمهور می شود.

این آرا در تاریخ 6 ژانویه رسما توسط کنگره شمارش می شود و رئیس جمهور جدید ایالات متحده در 20 ژانویه سوگند یاد می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412064

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.