افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

ابلاغ اجرای بخشنامه «دفاع سایبری لایه به لایه».

  • کد خبر : 412054
ابلاغ اجرای بخشنامه «دفاع سایبری لایه به لایه».

رئیس سازمان پدافند غیر عامل از تدوین و ابلاغ بخشنامه «دفاع سایبری لایه به لایه» و فعالیت تیم‌های عملیاتی در دستگاه‌های اجرایی برای کمک به اجرای این بخشنامه خبر داد. به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در «همایش پدافند خفته هلال احمر» با بیان اینکه در شرایط اخیر رویارویی ایران و رژیم صهیونیستی شاهد ابعاد […]

رئیس سازمان پدافند غیر عامل از تدوین و ابلاغ بخشنامه «دفاع سایبری لایه به لایه» و فعالیت تیم‌های عملیاتی در دستگاه‌های اجرایی برای کمک به اجرای این بخشنامه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار غلامرضا جلالی در «همایش پدافند خفته هلال احمر» با بیان اینکه در شرایط اخیر رویارویی ایران و رژیم صهیونیستی شاهد ابعاد جدیدی از تهدیدات هستیم، اظهار کرد: کشور آماده مقابله با همه نوع است. از تهدیدات در حال آماده سازی است و دفاع جانانه دیروز پدافند هوایی کشور در برابر تهاجم رژیم صهیونیستی نمونه ای از آمادگی و پاسخ به دشمن بود.

جلالی با تاکید بر اینکه ما طرف رژیمی هستیم که به هیچ قرارداد و پروتکل بین المللی پایبند نیست و هیچ چارچوب قانونی را به رسمیت نمی شناسد، یادآور شد: حمله به ساختمان کنسولگری که هدف آن بیمارستان ها و مراکز درمانی بود، استفاده از … پیجرهایی مانند El Medio de reporting و calling مانند یک سلاح است، نشان می دهد که در قالب دکترین تهاجمی دشمن می توان از همه چیز به عنوان سلاح استفاده کرد، بنابراین باید با دقت و دقت واکنش نشان داد.

وی با یادآوری دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل در زمینه مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن، افزود: با توجه به لزوم ارتقای آمادگی زیرساخت‌ها و مقابله با تهدیدات احتمالی، باید برای هر سناریوی تهدید، برنامه‌های عملیاتی و اجرایی طراحی و اجرا شود.

جلالی افزود: هشت دستورالعمل عملیاتی پدافند غیرعامل در حال اجراست که با محوریت اقدامات پدافندی و پیشگیرانه، کاهش آسیب پذیری ها و مدیریت ریسک در نهایت منجر به افزایش تاب آوری و تاب آوری کشور می شود.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل همچنین از تدوین و ابلاغ بخشنامه «لایه به لایه پدافند سایبری» به نمایندگی از سرلشکر شهید علی زاهدی و تیم‌های عملیاتی فعال در دستگاه‌های اجرایی برای کمک به اجرای این بخشنامه خبر داد. .

وی در تشریح دستورالعمل های کلی دستگاه های اجرایی و مصوبه شورای عالی کشور گفت: طرح احمد کاظمی برای استانداری ها و استان ها (به عنوان برش استانی طرح شهید نیل فروشان) و طرح شهید مهندس مهدی باکری. برای حفاظت از زیرساخت های حیاتی کشور نیز اعلام شده و در حال انجام است

جلالی توسعه “طرح شهید محسن فخری زاده” در مناطق پرتوی را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: 8 دستورالعمل ابلاغی طیف وسیعی از تهدیدات دشمن را پوشش می دهد و با تاکید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح عملیات مشترک انجام می شود. تیم هایی برای اجرای آنها تشکیل شده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.