افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق (ع) در کنکور 1403 اعلام شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 412043
اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه امام صادق (ع) در کنکور 1403 اعلام شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از اعلام ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ مبنی بر اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۳ (رشته های تحصیلی پذیرش با آزمون و پذیرش فقط بر اساس سوابق تحصیلی)، نتیجه نهایی متقاضیان رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و ارزیابی کشوری نظام آموزشی […]

به گزارش خبرنگار مهر ، پس از اعلام ۲۹ مهر ماه ۱۴۰۳ مبنی بر اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۳ (رشته های تحصیلی پذیرش با آزمون و پذیرش فقط بر اساس سوابق تحصیلی)، نتیجه نهایی متقاضیان رشته های تحصیلی دانشگاه امام صادق (علیه السلام) در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و ارزیابی کشوری نظام آموزشی کشور منتشر شد.

اسامی پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری 1403 اینجا قابل مشاهده است.

افرادی که اطلاعات آنها به عنوان قبولی قطعی اعلام شده است باید با توجه به توضیحات زیر ثبت نام کنند:

زمان و نحوه ثبت نام از طریق دانشگاه امام صادق (ع) به اطلاع پذیرفته شدگان خواهد رسید.

عدم ثبت نام داوطلبان پذیرفته شده در زمان تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام بوده و هیچگونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی پذیرش با آزمون و پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (تاریخ 29 مهر 1403) در صف های پذیرش نهایی قرار گرفتند و در حال حاضر در صف پذیرش دانشگاه امام صادق(ع) هستند. ع) دارند، باید یکی از دو رشته قبولی اعلام شده را انتخاب و در آن رشته ثبت نام و تحصیل کنند. ثبت نام در یک رشته تحصیلی انصراف از رشته دیگر تلقی می شود.

پذیرفته شدگان با رعایت موارد مندرج در بند (ت) اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته شدگان نهایی از رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری 1403 (رشته های تحصیلی با آزمون و پذیرش بر اساس) الزامی هستند. صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) موجود در پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش و سنجش نظام آموزشی کشور باید مدارک ثبت نام را تهیه و به دانشگاه ارائه کند.

داوطلبانی که اسامی آنها در فهرست پذیرفته شدگان آزمون ویژه فرهنگیان قرار گرفته است، به دلیل عدم انصراف از سایت پذیرش فرهنگیان، اسامی آنها پذیرفته شده اعلام نشده است.

متقاضیانی که در لیست پذیرفته شدگان قرار نگرفته اند، در صورت داشتن سوال و یا اعتراض از طریق دانشگاه امام صادق (ع) موضوع را پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.