افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

سه شهید اصفهانی از شهدای درگیری با اشرار مسلح در تفتان

  • کد خبر : 411946
سه شهید اصفهانی از شهدای درگیری با اشرار مسلح در تفتان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ درگیری امروز اشرار مسلح با گشت پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتان منجر به شهادت چند تن از ماموران نیروی انتظامی شد. از شهدای این حادثه سه شهید اصفهانی به نام های شهید سرباز صالح نوربخش حبیب آبادی متولد اصفهان، شهید سرباز مهدی سازاهر فروشانی متولد شهرستان خمینی شهر و شهید […]

به گزارش رکنا از اصفهان؛ درگیری امروز اشرار مسلح با گشت پلیس در گوهرکوه شهرستان تفتان منجر به شهادت چند تن از ماموران نیروی انتظامی شد.

از شهدای این حادثه سه شهید اصفهانی به نام های شهید سرباز صالح نوربخش حبیب آبادی متولد اصفهان، شهید سرباز مهدی سازاهر فروشانی متولد شهرستان خمینی شهر و شهید سرباز پویا صالحی یلمه علی آبادی متولد دهاقان هستند.

سرهنگ غلامرضا براتی در حاشیه دیدار با خانواده شهید مهدی صداسه ​​از شهدای حادثه تروریستی شهرستان تفتان استان سیستان و بلوچستان ضمن عزاداری در شهادت 10 نیروی مظلوم انتظامی و بی علاقه به جنگ تروریستی. . حمله دیروز، گفت: امروز به نمایندگی از سردار علینقیان پور فرمانده انتظامی استان همهور، مدیرکل بنیاد شهید و امور شهید خمینی شهر با حضور در منزل این شهید با خانواده این شهید عزیز ابراز همدردی کرد. و پیام تسلیت فرمانده انتظامی کشور را ابلاغ کند.

وی ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان و غفران و رحمت الهی برای شهدای این حادثه گفت: به مردم عزیز و خانواده شهدا این اطمینان را می دهیم که ماموران فراجا با تمام توان در محل حضور دارند انتقام خون این شهدا را از تروریست های جنایتکار خواهد گرفت و اجازه نخواهد داد که این اقدامات ناجوانمردانه امنیت کشور عزیزمان را مختل کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: همانطور که سپهبد حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد ما امت شهیدپرور هستیم، ما نیروی انتظامی نیز اعلام می کنیم که به عشق شهادت لباس پلیس به تن می کنیم و از ابتدا قسم می خوریم که این کار را انجام دهیم. مبارزه برای جان، مال و ناموس. مردم، بیایید در برابر مرگ مقاومت کنیم.

سرهنگ براتی خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند که جوانان غیور این سرزمین از امنیت میهن و ارزش های اسلامی دفاع می کنند و با اینگونه عملیات کور تروریستی نمی توانند کوچکترین خللی در اراده جوانان ما ایجاد کنند. و مطمئن باشیم که با این شهادت ها ملت ما قوی تر و سنگر دفاع از امنیت کشور قوی تر از همیشه خواهد بود.

وی تصریح کرد: شهید صداسه ​​یکی از جوانان رشید و غیوری بود که علیرغم اصرار خانواده برای انتقال به شهرشان اعلام کرد که می خواهد برای امنیت مردم در اقصی نقاط کشور خدمت کند. که نشان دهنده روحیه انقلابی و اراده قوی اوست. این شهید است.

این افسر انتظامی تصریح کرد: امروز آن روحیه و اراده در همه نیروهای انتظامی وجود دارد و همه شبانه روز برای امنیت این آب و خاک تلاش می کنند و جان خود را در دستان خود می گذارند تا هموطنان عزیز آسیب نبینند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.