افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

رکورد فولاد هرمزگان از ظرفیت اسمی و عملیاتی فراتر رفت

  • کد خبر : 411937
رکورد فولاد هرمزگان از ظرفیت اسمی و عملیاتی فراتر رفت

به گزارش بازار، رضا باران پویان در چارچوب بیست و ششمین سمپوزیوم فولاد کشور گفت: ظرفیت تولید فولاد هرمزگان یک میلیون و 500 هزار تن است. با تاکید مدیرعامل بر تولید با کیفیت و به لطف همکاری تیمی واحدهای بهره برداری، موفق شدیم در دو ماهه نخست امسال دو رکورد متوالی را به ثبت برسانیم […]

به گزارش بازار، رضا باران پویان در چارچوب بیست و ششمین سمپوزیوم فولاد کشور گفت: ظرفیت تولید فولاد هرمزگان یک میلیون و 500 هزار تن است. با تاکید مدیرعامل بر تولید با کیفیت و به لطف همکاری تیمی واحدهای بهره برداری، موفق شدیم در دو ماهه نخست امسال دو رکورد متوالی را به ثبت برسانیم و بیش از 160 هزار تن تکثال تولید کنیم که این رقم بی سابقه بوده است. . تولید در یک ماه از شروع بهره برداری می باشد.

وی افزود: آنچه در مورد رکوردهای رخ داده در فروردین و به ویژه اردیبهشت ماه قابل توجه است این است که ظرفیت واحد تولید فولاد طبق طراحی تنها 125 هزار تن در ماه است اما در واحد تولید فولاد با همین تجهیزات موفق شد رکورد 163000 تن که معادل 30 درصد است را ثبت کرد. از ظرفیت اسمی فراتر رفته و این رکورد در بین واحدهای فولادی کشور بی نظیر است.

رئیس تولید مستمر فولاد و ریخته گری شرکت فولاد هرمزگان با اشاره به قطعی برق در تابستان خاطرنشان کرد: روند خوب تولید فولاد هرمزگان تا نیمه اول خرداد ادامه داشت اما از آن زمان تا رسیدن مهر هرمزگان ادامه داشت. فولاد نیز مانند سایر شرکت های فولادی دچار قطعی برق شد و نتوانست با توجه به ظرفیت و پتانسیل خود در مدت مذکور تکثال را تولید کند.

باران پویان ادامه داد: خوشبختانه در طول مسیر و با رفع محدودیت های برق، در مهرماه امسال به تحقق صددرصدی برنامه پیش بینی شده رسیدیم و 150 هزار تن ورق فولادی تولید کردیم که بیشتر آنها با کیفیت بودند. گروه ها

وی تاکید کرد: توانمندی های فولاد هرمزگان در تولید کمی و کیفی بسیار بالاست و اگر قطعی برق و گاز نداشته باشیم می توانیم رکورد بزنیم و محصولات مرغوب و با ارزش افزوده تولید کنیم که سود قابل توجهی برای ما به همراه خواهد داشت. باشد

ناظر اداره مستمر فولادسازی و ریخته گری شرکت فولاد هرمزگان اذعان داشت: بزرگترین دغدغه ما در حال حاضر فرا رسیدن فصل سرما و شروع قطعی گاز است که پیش بینی می شود امسال تولید فولادسازان را آزمایش کنیم. البته مدیریت ارشد سازمان در حال بررسی طرح های گازرسانی است تا بتوانیم گاز را از سایر منابع تامین کنیم. همچنین در حال بررسی آخرین فناوری ها برای حل مشکل کمبود گاز هستیم.

باران پویان افزود: امیدواریم هر چه زودتر به نتیجه قابل اجرا برسیم و هر آنچه که برای منافع شرکت فولاد هرمزگان صلاح است اجرایی شود تا تولید پایدار و با کیفیتی که تضمین کننده حیات آینده است در آینده انجام شود. از کارخانه البته در کنار برنامه های ذکر شده طرح های توسعه ای نیز در دست اقدام است که فولاد هرمزگان با وجود تمامی محدودیت ها سعی در اجرای آنها داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411937

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.