افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

جزئیات جدید بسته حمایتی بورس

  • کد خبر : 411907
جزئیات جدید بسته حمایتی بورس

به گزارش بازار، رضا عیوضلو معاون نظارت بر بورس ها و سردبیران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص بسته حمایتی اخیر سازمان بورس برای بهبود بازار سرمایه گفت: هفته گذشته شاهد انتشار صورت های مالی 6 اول بودیم. ماه های آغاز سال 1403 چند شرکت. برخی از شرکت‌ها گزارش‌های خوبی ارائه نکردند که هم […]

به گزارش بازار، رضا عیوضلو معاون نظارت بر بورس ها و سردبیران سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص بسته حمایتی اخیر سازمان بورس برای بهبود بازار سرمایه گفت: هفته گذشته شاهد انتشار صورت های مالی 6 اول بودیم. ماه های آغاز سال 1403 چند شرکت. برخی از شرکت‌ها گزارش‌های خوبی ارائه نکردند که هم به خاطر خود سردبیران و هم به خاطر سیاست‌گذاران بود. به همین منظور جلسه ای با حضور رئیس سازمان بورس برگزار و قسمت اول بسته بهبود بازار سرمایه به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه سازمان بورس به عنوان متولی امر و بر اساس وظیفه ذاتی خود در حمایت از بازار در اجرای این بسته حمایتی همراه و همسو خواهد بود، ادامه داد: در این جلسه تاکید شد که سردبیران از مجاری مختلف مانند: سیاستگذاران و رگولاتورها باید به دنبال بهبود وضعیت مالی خود در حوزه تولید و فروش و افزایش هزینه های شرکت ها باشند.

معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار تاثیر بازار سرمایه را در این بسته برشمرد و اعلام کرد: از زمان اجرای این بسته حمایتی، ناشران و سهامداران عمده باید از سهام شرکت های خود حمایت کنند. بخش قابل توجهی از رشد بازار در ابتدای هفته مربوط به این تصمیمات و اقدامات است.

ایازلو با اشاره به اینکه بازار سرمایه محل اجتماع سرمایه گذاران و سرمایه گذاران است، گفت: بدون شک بازار سرمایه محل شکل گیری سرمایه است و ورود به این بازار در بلندمدت برای اقتصاد مفید است. ما برای رشد و توسعه بازار تلاش خواهیم کرد و امیدواریم تاثیر بسته حمایتی بازار سرمایه به طور مثبت چشم‌انداز بازار را برای 6 ماه آینده بهبود بخشد.

وی با بیان اینکه سازمان بورس به عنوان یک نهاد نظارتی اهتمام جدی به موضوع افزایش اعتماد عمومی به بازار اوراق بهادار دارد، تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این است که اعتماد سهامداران را افزایش دهیم و این امر مستلزم کمک است. همه فعالان بازار سرمایه». این بسته حمایتی نوید روزهای خوبی را برای بازار سرمایه می دهد که امیدواریم با نظارت مستمر سردبیران در قالب جلسات متعدد برگزار شده در سازمان بورس، بورس تهران و فرابورس ادامه داشته باشد. . ، تا رسالت اصلی بازار سرمایه که افزایش اعتماد عمومی است محقق شود.

وی در پایان با پیشنهادی به سرمایه گذاران تاکید کرد: از همه سرمایه گذاران و نهادهای متولی تقاضا داریم به عوامل بنیادی بازار توجه بیشتری داشته باشند، اکنون کمبودی در بازار سهام با ارزش نداریم و به دنبال اثربخشی هستیم. حضور این شرکت ها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.