افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

واکنش هند به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 411900
واکنش هند به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه هند با ابراز نگرانی از تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران نوشت: ما عمیقا نگران تشدید تنش ها و پیامدهای این وضعیت برای صلح هستیم. و ثبات منطقه در بیانیه ای که از سوی وزارت امور خارجه هند منتشر شد، آمده است: در حالی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه هند با ابراز نگرانی از تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران نوشت: ما عمیقا نگران تشدید تنش ها و پیامدهای این وضعیت برای صلح هستیم. و ثبات منطقه

در بیانیه ای که از سوی وزارت امور خارجه هند منتشر شد، آمده است: در حالی که غیرنظامیان بی گناه رنج می برند، ادامه خصومت ها به نفع هیچ کس نیست. از طرفین دعوت می کنیم که با اعتدال و گفت و گو عمل کنند.

روز گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که اهدافی در ایران را با موفقیت هدف قرار داده است و ستاد پدافند هوایی ایران نیز در بیانیه ای اعلام کرد که «خسارات محدودی به برخی نقاط نظامی وارد شده است».

متن قرارگاه پدافند هوایی کشور به شرح زیر است:

به ملت شریف ایران یادآوری کنید که علیرغم هشدارهای قبلی مقامات جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی به بخش‌هایی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام حمله کرد. علت این اقدام این است که با رهگیری و سرکوب موفقیت آمیز این اقدام تهاجمی سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور، در برخی نقاط خسارت محدودی وارد شده و ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و صلح، از آنان خواسته می شود اخبار مربوط به این رویدادها را از طریق رسانه ملی پیگیری کنند و به شایعات رسانه های دشمن توجهی نکنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.