افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

ایران پاسخی کوبنده به تجاوزات رژیم غاصب اسرائیل خواهد داد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 411887
ایران پاسخی کوبنده به تجاوزات رژیم غاصب اسرائیل خواهد داد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، معلم موضوع کالشی نژاد با محکومیت اقدام وقیحانه رژیم صهیونیستی و تهاجم به خاک ایران اسلامی افزود: تهاجم رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان نقض آشکار قوانین بین المللی است. بین المللی و دفاع مشروع از حق مسلم ملت ایران تلقی می شود. وی ادامه داد: البته دفاع سنجیده بر اساس ادعای […]

به گزارش خبرگزاری مهر، معلم موضوع کالشی نژاد با محکومیت اقدام وقیحانه رژیم صهیونیستی و تهاجم به خاک ایران اسلامی افزود: تهاجم رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان نقض آشکار قوانین بین المللی است. بین المللی و دفاع مشروع از حق مسلم ملت ایران تلقی می شود.

وی ادامه داد: البته دفاع سنجیده بر اساس ادعای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حق ایران اسلامی است که رژیم صهیونیستی را سر جای خود قرار دهد و جرأت نقض آن را نداشته باشد.

امام جماعت اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: پاسخ قاطع آتش خشونت و خشونت را نه تنها در فلسطین بلکه در منطقه که توسط حامیان این رژیم انجام می شود خاموش می کند.

وی اعلام کرد: حاکمیت جمهوری اسلامی ایران جواب می دهد. انقباض این را نقض خواهد کرد و از فرصت برای تکرار نقض این رژیم غاصب استفاده خواهد کرد.

معلم کالشی نژاد تصریح کرد: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی همواره از مردم مظلوم فلسطین و لبنان دفاع کرده و یکی از حامیان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و غزه است، رژیم صهیونیستی می خواهد ایران را از حمایت از مقاومت باز دارد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه به یاد آوردرژيم صهيونيستي در طول ساليان حيات غاصب خود مرتكب قتل و جنايت و خونريزي و استثمار مردم بيگناه فلسطين شده است و ايران اسلامي پس از انقلاب از اين ملت مظلوم حمايت كرده و فلسطين به موضوع اول اسلام تبديل شده است. درگیری جهان

وی به اهداف رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: این رژیم دروغین به دنبال رسیدن به آرزوی نیل تا فرات است و تلاش می کند کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهایی مانند سوریه، عراق، فلسطین، لبنان و … را به انقیاد و استثمار کند. و ایران تاکنون نه تنها به اهداف خود نرسیده است، بلکه امروز آخرین نفس خود را می کشد و از سر ناچاری دست به هر جنایتی می زند.

معلم کالشی نژاد با بیان اینکه ایران اسلامی توانست چهره زشت خود را به جهانیان نشان دهد، افزود: رژیم صهیونیستی امروز دیوانه است. جنگ او برای رسیدن به اهداف شوم خود و مهمتر از آن برای بازیابی آبروی از دست رفته خود، خود را به در و دیوار می کوبد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.