افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

گل محمدی پرسپولیس را پیشتاز کرد/سپاهان مقابل فولاد متوقف شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 411826
گل محمدی پرسپولیس را پیشتاز کرد/سپاهان مقابل فولاد متوقف شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر این فصل بین تیم های فوتبال خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت 18:15 امروز یکشنبه برگزار شد و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. محمد دانشگر (گل به خودی 33) و امیر مسعود سرآبادانی (42) برای فولاد خوزستان و کاوه رضایی […]

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار هفته نهم لیگ برتر این فصل بین تیم های فوتبال خوزستان و سپاهان اصفهان از ساعت 18:15 امروز یکشنبه برگزار شد و این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

محمد دانشگر (گل به خودی 33) و امیر مسعود سرآبادانی (42) برای فولاد خوزستان و کاوه رضایی (25) و محمدمهدی محبی (39) برای سپاهان گلزنی کردند.

گل اول این دیدار با توپ ربایی کاوه رضایی در خط هافبک و حمله همه جانبه سپاهان به ثمر رسید تا اینکه همین بازیکن پاس گل داد. دوربین او در دقیقه 25 توانست گل اول را به ثمر برساند اما کمک داور پرچم او را به علامت آفساید بالا برد تا پیام حیدری مجبور به بررسی صحنه توسط VAR شود. مرور این صحنه باعث شد تا گل رضایی برای فولاد بی خطر شناخته شود و گل اول این دیدار به ثبت برسد.

تلاش فولادی ها برای پس گرفتن گل از دست رفته در دقیقه 33 مرکز سینا اسدبیگی با یک ضربه ایستگاهی فولاد را پاسخ داد تا با اشتباه محمد دانشگر مدافع سپاهان گل تساوی را به ثمر برساند.

بازی جذاب و کاملا تهاجمی دو تیم در نیمه اول ادامه داشت تا اینکه محمدمهدی محبی در ایجاد موقعیت گلزنی برای سپاهان نقش کلیدی ایفا کرد و خودش این پاس را ارسال کرد. دوربین و پاس کاوه رضایی در داخل محوطه فولاد می توانست گل دوم زردپوشان را به ثمر برساند.

یحیی گل محمدی، سرمربی فولاد که به خوبی می دانست خروج سپاهان به رختکن در پایان نیمه اول احتمال تغییرات حریف برای حفظ نتیجه را به همراه دارد، دستور حمله همه جانبه داد. در آخرین دقایق نیمه اول تا این لحظه. مرکز اسدبیگی به سراآبادانی رسیده و این بازیکن به بهترین شکل ممکن همه درهای پیام را باز کرده و دو تیم با تساوی به رختکن می روند.

45 دقیقه دوم با تلاش دو تیم برای به دست آوردن دو موقعیت واضح تری همراه بود تا هواداران حاضر در ورزشگاه شهدای غدیر اهواز از تماشای این دیدار لذت ببرند اما هیچ کدام گلی برای دو تیم نشد. برای یک امتیاز

سپاهان اکنون 17 امتیازی است اما با توجه به تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول قرار گرفت تا برتری را به پرسپولیس واگذار کند. فولاد نیز 15 امتیازی شد و با 10 گل زده و خورده در رده پنجم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411826

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.