افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

  • کد خبر : 411778
نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

عصر امروز قرعه کشی تمامی رشته های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان غیر المپیکی در شهر تیرانا آلبانی برگزار شد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت های کشتی فرنگی اوزان نونهالان جهان روزهای 16 و 8 آبان ماه و مسابقات آزاد جهان روزهای 18 و 19 آبان در تیرانا آلبانی برگزار […]

عصر امروز قرعه کشی تمامی رشته های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در اوزان غیر المپیکی در شهر تیرانا آلبانی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت های کشتی فرنگی اوزان نونهالان جهان روزهای 16 و 8 آبان ماه و مسابقات آزاد جهان روزهای 18 و 19 آبان در تیرانا آلبانی برگزار می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

مبارزه:
در وزن 55 کیلوگرم که 16 نفر شرکت می کنند پویا دامرز در دور نخست به مصاف هایفنگ ژانگ از چین می رود و در صورت برتری بر این حریف در دور نخست به مصاف برنده امین صفرشایف از روسیه و کوریون صحرادین از اوکراین می رود. دور بعدی
در وزن 63 کیلوگرم که 21 مبارز حضور داشتند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه سادیک لالیف از روسیه و چتان از هند می رود.
در وزن 72 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدرضا گرا در دور نخست به مصاف جته پرینگای آلبانیایی می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور بعد به مصاف سلجوقی جان ترکیه می رود.
در وزن 82 کیلوگرم که 28 نفر حضور دارند، محمدعلی گرا در دور نخست به مصاف پر اولافسون سوئدی می رود و در صورت شکست این رقیب، در دور بعد به مصاف اریک زیلواسی مجارستانی می رود.

نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند*

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان در آزاد به شرح زیر است:

ارسال رایگان:
در وزن 61 کیلوگرم که 27 نفر حضور دارند، رضا مومنی در دور اول به مصاف وی یو لی از چین می رود و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف مظلوم مظلومیان از ارمنستان می رود.
در دسته 70 کیلوگرم که 25 شرکت کننده دارد، سینا خلیلی در دور نخست با نیورگان اسکریبین از بلاروس مبارزه می کند و در صورت شکست این حریف در دور بعد به مصاف آکاکی کامرتالیدزه از گرجستان می رود.
در وزن 79 کیلوگرم که 33 نفر حضور دارند، پس از استراحت در دور اول، محمد نخودی در دور دوم به مصاف جردن باروز قهرمان جهان و المپیک از آمریکا می رود.
در دسته 92 کیلوگرم که 29 شرکت کننده دارد، کامران قاسم پور در دور نخست با ساندیپ مان از هند مبارزه می کند و در صورت پیروزی در این مبارزه به مصاف برنده مبارزه ماریوس مالکو از آلبانی و ایوارس ساموسونوک از لتونی می رود. دور بعدی در سوی دیگر جدول، عبدالرشید سعدالیف، قهرمان جهان و المپیک از روسیه و دیوید تیلور، قهرمان جهان و المپیک از آمریکا قرار دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.