افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

طرح بودجه کل 1404 در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تصویب شد

  • کد خبر : 411776
طرح بودجه کل 1404 در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات تصویب شد

با توجه به بازار، محمدمهدی مفتح وی امروز یکشنبه 15 آبان ماه در رابطه با بررسی لایحه بودجه 1404 در این کمیسیون در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت به ارائه لایحه بودجه سال آینده توسط دولت به مجلس، کمیسیون تلفیق لایحه و کار خود را آغاز کرد. وی افزود: بررسی نهایی پروژه بودجه سال 1404 […]

با توجه به بازار، محمدمهدی مفتح وی امروز یکشنبه 15 آبان ماه در رابطه با بررسی لایحه بودجه 1404 در این کمیسیون در جمع خبرنگاران گفت: با عنایت به ارائه لایحه بودجه سال آینده توسط دولت به مجلس، کمیسیون تلفیق لایحه و کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: بررسی نهایی پروژه بودجه سال 1404 امروز در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس انجام شد و جزئیات آن به تصویب نمایندگان مجلس رسید.

به گزارش بازار، رئیس جمهور در جلسه علنی روز سه شنبه 10 آبان ماه بخش اول لایحه بودجه سال 1404 را تقدیم شورای اسلامی کرد و پس از آن کمیسیون تلفیق تشکیل شد و در اولین جلسه آن رئیس جمهور و اعضای شورای اسلامی کمیته تلفیق

کمیسیون تلفیق در جلسه روز چهارشنبه 11 آبان ماه آیین نامه داخلی این کمیسیون را تصویب کرد و مقرر شد دو جلسه کمیسیون تلفیق از شنبه 14 آبان لغایت دوشنبه 16 آبان ماه برای بررسی کلیات لایحه بودجه برگزار شود.

از سال گذشته با اصلاح آئین نامه داخلی شورای اسلامی، لایحه بودجه به دو بخش و ماده واحده تقسیم شد که در آن احکام لازم برای اجرای بودجه کشور و حداکثر سقف منابع بودجه ای دولت درج شده است. به تفکیک درآمدها و نقل و انتقالات سرمایه و دارایی های مالی و اجزای اصلی آنها و جداول تفصیلی. ارقام بودجه را برای ارائه به مجلس درج کنید.

کمیسیون تلفیق موظف است حداکثر ظرف مدت پنج روز گزارش خود را در خصوص رد یا تأیید اظهارات به هیأت رئیسه شورای اسلامی ارسال و سپس در صحن علنی مجلس بررسی شود.

رای گیری کلیات طرح بودجه سال آینده فردا دوشنبه در کمیسیون تلفیق انجام می شود، بنابراین گزارش بررسی این کمیسیون روز سه شنبه 17 آبان ماه با حضور رئیس جمهور در صحن علنی مجلس بررسی و به رأی گذاشته می شود. مجلس.

در صورت عدم تصویب لایحه بودجه 1404 از سوی نمایندگان مجلس، لایحه بودجه به دولت ارسال می شود و دولت باید ظرف مدت هفت روز آن را با اصلاحاتی به مجلس ارائه کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.