افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

آمریکا مسئول نقض حریم هوایی عراق و تهاجم رژیم صهیونیستی به خاک ایران است.

  • کد خبر : 411766
آمریکا مسئول نقض حریم هوایی عراق و تهاجم رژیم صهیونیستی به خاک ایران است.

به گزارش بازار، به نقل از پایگاه عراقی العویره، العامری افزود: آمریکا بار دیگر اصرار خود را بر کنترل آسمان عراق و پایمال کردن منافع کشور، ملت و حاکمیت آن نشان داد. دبیرکل سازمان بدر عراق تصریح کرد: آمریکا بار دیگر تلاش خود را برای خدمت به رژیم صهیونیستی و رفع همه نیازهای این رژیم […]

به گزارش بازار، به نقل از پایگاه عراقی العویره، العامری افزود: آمریکا بار دیگر اصرار خود را بر کنترل آسمان عراق و پایمال کردن منافع کشور، ملت و حاکمیت آن نشان داد.

دبیرکل سازمان بدر عراق تصریح کرد: آمریکا بار دیگر تلاش خود را برای خدمت به رژیم صهیونیستی و رفع همه نیازهای این رژیم برای انجام اقدامات تهاجمی و تهدید صلح و ثبات در منطقه به نمایش گذاشت.

هادی امیری خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به پایان دادن به هر نوع حضور نظامی آمریکا در عراق احساس می شود.

روز گذشته در پی حمله رژیم صهیونیستی به بخش هایی از مراکز نظامی کشورمان، باسم العوادی سخنگوی دولت عراق در بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد.

بر اساس این بیانیه، العوادی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی بدون هیچ مانعی به سیاست های خصمانه و گسترش جنگ در منطقه و تجاوزات آشکار خود ادامه می دهد.

سخنگوی دولت عراق ادامه داد: عراق پیش از این نسبت به پیامدهای خطرناک سکوت جامعه جهانی در برابر رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی با مردم فلسطین و حملات به لبنان و سوریه و همچنین تجاوز به ایران هشدار داده بود.

العوادی افزود: عراق این تجاوز را به شدت محکوم می کند و همبستگی خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام می کند.

دفتر رئیس جمهور، احزاب، جریان ها و شخصیت های سیاسی و مذهبی عراق از جمله سید مقتدی صدر، عمار الحکیم، دولت و مقامات اقلیم کردستان عراق تهاجم رژیم اشغالگر قدس در برخی مناطق را به شدت محکوم کردند. نظامی نقاط کشورمان

همچنین پس از این حمله چندین کشور از جمله ونزوئلا، عربستان سعودی، پاکستان، بحرین، عمان، عراق، یمن، الجزایر، لبنان، سوریه، اردن، قطر، افغانستان، سوئیس، مصر، مالزی، اندونزی، مالدیو، ترکیه، کویت ، امارات متحده عربی، بنگلادش و شورای همکاری خلیج فارس تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم و آن را نقض حاکمیت و قوانین بین المللی دانستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.