افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

سامانه پیامکی جدید برای گزارش مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال راه اندازی شد!

  • کد خبر : 411759
سامانه پیامکی جدید برای گزارش مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال راه اندازی شد!

سامانه پیامکی برای شناسایی و گزارش مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال راه اندازی شد. محمد الداد، مدیر طرح شناسایی و جمع آوری مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال اعلام کرد: در حال حاضر 250 شعبه برق دارای مجوز استخراج قانونی ارز دیجیتال در کشور هستند.اما برخی افراد با سوء استفاده از انشعابات غیرقانونی به استخراج ارز […]

سامانه پیامکی برای شناسایی و گزارش مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال راه اندازی شد. محمد الداد، مدیر طرح شناسایی و جمع آوری مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال اعلام کرد: در حال حاضر 250 شعبه برق دارای مجوز استخراج قانونی ارز دیجیتال در کشور هستند.اما برخی افراد با سوء استفاده از انشعابات غیرقانونی به استخراج ارز دیجیتال ادامه می دهند و به شبکه برق کشور و لوازم برقی مردم آسیب می زنند. الداد افزود:

با راه اندازی سامانه پیامکی 30005121، شهروندان می توانند گزارش های خود را در خصوص مراکز استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال ارسال کنند. در ازای این گزارش ها بر اساس تعداد ماینرها و مصرف برق آنها از 1 تا 25 میلیون تومان پاداش پرداخت می شود.

الداد با تاکید بر اینکه محرمانه بودن گزارش ها تضمین می شود، گفت: جوایز اعلام شده برای ایجاد انگیزه برای همکاری در این زمینه در کمترین زمان به خبرنگاران پرداخت می شود. وی خاطرنشان کرد: اکثر دستگاه های استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرقانونی وارد کشور می شوند و وجود آنها باعث افت ولتاژ شبکه و افزایش آسیب به دستگاه های الکتریکی کاربران شده است.

به گفته الداد، تاکنون بیش از 270 هزار ماینر غیرمجاز با ظرفیت مصرف 700 مگاوات شناسایی و توقیف شده است و از شهروندانی که علاقه مند به استخراج قانونی ارزهای دیجیتال هستند، خواست با رعایت قوانین و پرداخت هزینه های تعیین شده، این فعالیت را انجام دهند. و در مکان هایی با زیرساخت های لازم. برای پرداخت

به نظر شما آیا این سامانه پیامکی می تواند در کنترل و کاهش آسیب های ناشی از استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در کشور موثر باشد؟

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-27 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.