افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

احتمال کاهش قیمت نفت پس از حوادث خاورمیانه

  • کد خبر : 411711
احتمال کاهش قیمت نفت پس از حوادث خاورمیانه

به گزارش بازار، تحلیلگران پیش بینی کردند به دنبال انتقام جویانه رژیم صهیونیستی علیه ایران و قطع نشدن عرضه انرژی در بازارهای جهانی، قیمت نفت در معاملات فردا (دوشنبه 16 آبان) کاهش یابد. نگرانی ها در مورد اقدامات تلافی جویانه رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات ایران و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه آینده باعث […]

به گزارش بازار، تحلیلگران پیش بینی کردند به دنبال انتقام جویانه رژیم صهیونیستی علیه ایران و قطع نشدن عرضه انرژی در بازارهای جهانی، قیمت نفت در معاملات فردا (دوشنبه 16 آبان) کاهش یابد.

نگرانی ها در مورد اقدامات تلافی جویانه رژیم صهیونیستی علیه تاسیسات ایران و نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه آینده باعث شد که قیمت نفت خام برنت دریای شمال و نفت خام وست تگزاس اینترمدیت (WTI) در عملیات های پرنوسان سال گذشته 4 درصد افزایش یابد. هفته

هری چیلینویریان، رئیس گروه تحقیقاتی اونیکس در شبکه اجتماعی لینکدین گفت: زمانی که واکنش نهایی رژیم صهیونیستی علیه ایران مشخص شود، بازار می تواند نفس راحتی بکشد.

تونی سیکامور، تحلیلگر بازار در موسسه IG سیدنی نیز گفت: آسیب نرسیدن به زیرساخت های نفتی ایران ناشی از اقدامات رژیم صهیونیستی، نااطمینانی را در بازار از بین برده است.

وی با اشاره به احتمال بازگشت قیمت نفت WTI به 70 دلار در هر بشکه گفت: با بازگشایی بازار آتی نفت خام به احتمال زیاد شاهد واکنش هایی نسبت به اتفاقات اخیر خواهیم بود.

Chilingviryan پیش بینی می کند که ریسک ژئوپلیتیکی که در قیمت نفت ایجاد می شود به سرعت کاهش می یابد و قیمت نفت خام برنت به 74 تا 75 دلار در هر بشکه باز می گردد.

جیووانی استانوو، تحلیلگر کالا در UBS Financial Services، همچنین پیش بینی کرد که قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه کاهش خواهد یافت، اما این کاهش موقتی خواهد بود زیرا بازار به سادگی عاملی برای ریسک نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.