افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

تکمیل پروژه های آبرسانی در اصفهان در اولویت استانداری است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 411678
تکمیل پروژه های آبرسانی در اصفهان در اولویت استانداری است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاری قرآن ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل و معارفه معاونان عمرانی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان اظهار داشت: از آقای مرتضوی استاندار سابق تشکر می کنم. اصفهان، چون صمیمانه در این سه سالی که در کنار ایشان بودم، در کنار ایشان بودم، اما در زمینه کاری که ایشان […]

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاری قرآن ظهر یکشنبه در مراسم تجلیل و معارفه معاونان عمرانی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان اظهار داشت: از آقای مرتضوی استاندار سابق تشکر می کنم. اصفهان، چون صمیمانه در این سه سالی که در کنار ایشان بودم، در کنار ایشان بودم، اما در زمینه کاری که ایشان بر عهده داشتند، چیزی جز اخلاص ندیدم.

وی با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن به عنوان قانون در دولت قبل مطرح شد، خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن یکی از طرح های برجسته و ویژه ای است که بدون شک دولت در آن مشارکت دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تامین مسکن وظیفه ذاتی نظام است، تصریح کرد: طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور و در دولت آینده در کنار چالش های آلودگی، جایگاه ویژه ای دارد. کم آبی و فرونشست، بحث مسکن نیز یکی از مسائل پیش روی ماست.

این قاری قرآن با بیان اینکه چالش های زیادی به ویژه در حوزه زیرساخت های استان وجود دارد، ادامه داد: با همه مقررات قانونی موجود، کار سخت است؛ در حالی که در حوزه زیرساخت های استان وجود دارد. مشکلات متعددی در استان اصفهان وجود دارد و لازم است کارشناسان در این زمینه ها با دقت کار کنند و برای سهولت کار باید چاره اندیشی کنیم و همفکری و همدلی کلید اصلی این امر است.

وی با بیان اینکه پروژه های آبرسانی اصفهان در اولویت کاری ما خواهد بود، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر از پروژه های آب در حال اجرا اصفهان بازدید کردیم و از نظر پیشرفت فیزیکی و اجرایی جزو نادرها است. تپه ها پروژه میزبان و از مجریان این پروژه برای پیشروی با همین نیرو حمایت خواهیم کرد.

اصفهان در حوزه آسیب های اجتماعی با چالش های فراوان مقابل درست است

در این آیین هم ایوب درویشی معاون جدید سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهانوی کاهش آسیب های اجتماعی در استان را نیازمند راهکارهای منطقی با مشارکت سایر نهادهای مرتبط دانست و اظهار داشت: افرادی که در این زمینه مسئولیت می پذیرند باید متخصص و اهل عمل باشند.

وی با بیان اینکه بحران های اجتماعی استان نیازمند ریشه یابی و تصمیم گیری اصولی است و این موضوع ربطی به جهت گیری سیاسی ندارد، تصریح کرد:

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهان اذعان داشت: اصفهان در حوزه آسیب های اجتماعی با چالش های زیادی مواجه است که مدیریت آن نیازمند تجربه، هم افزایی و کار مجدانه است.

اصلاح فرآیندهای قدیمی ضروری است

در ادامه مطلب حسن سلیمی، مشاور استاندار و مدیرکل حراست استانداری اصفهان وی همچنین با بیان اینکه چالش امروز کشور مدیران نیستند، بلکه باید فرآیندهای قدیمی اصلاح شود، تصریح کرد: رویکرد ما در یگان حراست تمرکز بر مقوله پیشگیری است.

وی افزود: نیازهای نیروی انسانی سازمان ها نیز باید به اندازه کافی مورد توجه قرار گیرد نه اصل علاقه. راستی و محیط کار سالم را حفظ کنید.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم تجلیل و معارفه معاونین استاندار اصفهان طی دستورات جداگانه ای از سوی علیرضا قاری قرآن استاندار اصفهان. نجیب ایوب درویشی معاون هماهنگی امور عمرانی نجیب اکبر صالحی، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی نجیب معاون امنیتی و انتظامی، حسن سلیمی نجیب غلامرضا مشاور استاندار و مدیرکل حراست کیهان پور نجیب سید جمال الدین صمصام شریعت مشاور استاندار در امور نظارتی ویژه نجیب مشاور استاندار در امور معماری و شهرسازی و سیدعلی بهشت ​​نژاد نجیب مشاور استاندار حاضر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.