افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

عبارات طلایی فصلی؛ خشم علیه آلزایمر جمعی!

  • کد خبر : 411663
عبارات طلایی فصلی؛ خشم علیه آلزایمر جمعی!

آفتاب نیوز: صحبت های تامل برانگیز موسیمانه پس از شکست استقلال مقابل خیبر می تواند نقطه شروع آبی پوشان باشد. تا زمانی که بازیکنان به خود بیایند. استقلال روحیه خوبی ندارد و مهم این است که همه چیز فقط به نتیجه نمی رسد. استقلال که یکی از سرشناس ترین تیم های ایران و آسیا محسوب […]

آفتاب نیوز:

صحبت های تامل برانگیز موسیمانه پس از شکست استقلال مقابل خیبر می تواند نقطه شروع آبی پوشان باشد. تا زمانی که بازیکنان به خود بیایند.

استقلال روحیه خوبی ندارد و مهم این است که همه چیز فقط به نتیجه نمی رسد. استقلال که یکی از سرشناس ترین تیم های ایران و آسیا محسوب می شود در حال حاضر از 8 بازی تنها 8 امتیاز دارد و با تفاضل گل منفی 5 در رده دوازدهم جدول قرار دارد. اما ناامید کننده تر از نتایج آبی پوشان در این فصل است. فقدان روحیه جمعی و تیمی

در واقع بازیکنان استقلال تبدیل به ربات شده اند. او بدون نشان دادن شوق و تلاش برای موفقیت و پیروزی در حرکات خود در مقابل حریفان وارد میدان می شود. این دقیقا همان چیزی است که پیتسو موسیمانه را در اولین تجربه روی نیمکت آبی های پایتخت عصبانی کرد.

سرمربی جدید استقلال پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل خیبر خرم آباد در هفته نهم لیگ برتر گفت: وضعیت تیمم از نظر روحی و روانی خوب نیست! تا به حال تیمی به این سطح پایین ندیده بودم. قطعا تغییراتی خواهیم داشت. ابتدا باید نظرمان را عوض کنیم. بازیکنان استقلال باید به من بگویند که آیا کاری انجام می دهند یا نه، آیا برای لوگوی استقلال بازی می کنند یا خیر.» پیتسو موسیمانه در بخشی دیگر از صحبت های خود در نشست خبری به نکاتی اشاره کرد که باید به آنها توجه داشته باشید: «شاید. برخی از بازیکنان نمی دانند که چه نام بزرگی در پیراهن تیم شما وجود دارد. اسم بزرگ نباید اینجوری باشه شاید بازیکنان باید در آینه نگاه کنند و با خودشان صادق باشند. هیچ کس جز خودمان نمی تواند به ما کمک کند.

به نظر می رسد موسیمان نقطه کور استقلال فعلی را مشخص کرده است. در شرایطی که برخی معتقد بودند او گزینه مناسبی برای هدایت استقلال نیست، چرا که او با فوتبال ایران آشنایی ندارد، اما واکنش موسمانه پس از بازی دیروز مقابل خیبر نشان داد که او تجربه لازم در این زمینه را دارد و احتمالاً جزو بازیکنان خواهد بود. مربیانی که در آینده خواهند بود نیز مهارت های روحی و روانی لازم را دارند. در واقع موسیمان علیه یک آلزایمر دسته جمعی در استقلال شورش کرد و سعی کرد به بازیکنانش یادآوری کند که چه پیراهنی می پوشند و تیم های بزرگ و ریشه دار چه ویژگی هایی دارند. حق با شماست؛ بازیکنان استقلال باید در آینه نگاه کنند و فراموش نکنند که استقلال فقط یک تیم و یک نام نیست. استقلال تیمی با میلیون ها هوادار است که در این چند وقت اخیر با ناراحتی و ناامیدی بیش از حد مواجه شده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411663

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.