افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

کاهش نرخ بهره آمریکا تنها دو روز پس از انتخابات در مورد بیت کوین چه اتفاقی می افتد؟

  • کد خبر : 411653
کاهش نرخ بهره آمریکا تنها دو روز پس از انتخابات در مورد بیت کوین چه اتفاقی می افتد؟

به گزارش بازار، داده های اقتصادی در ایالات متحده کمتر از انتظارات تحلیلگران منتشر شده است. بنابراین انتظار می رود در نشست بعدی فدرال رزرو نرخ بهره کاهش یابد. این موسسه در جلسه قبل 0.50 درصد نرخ سود را کاهش داد. داده های جدید مانند شاخص تورم PPI و تعداد متقاضیان بیمه بیکاری نیز از […]

به گزارش بازار، داده های اقتصادی در ایالات متحده کمتر از انتظارات تحلیلگران منتشر شده است. بنابراین انتظار می رود در نشست بعدی فدرال رزرو نرخ بهره کاهش یابد. این موسسه در جلسه قبل 0.50 درصد نرخ سود را کاهش داد.

داده های جدید مانند شاخص تورم PPI و تعداد متقاضیان بیمه بیکاری نیز از دیگر نگرانی های اقتصاد است. با توجه به این موارد، احتمال کاهش 0.25 درصدی نرخ سود در جلسه 7 نوامبر (26 آبان) وجود دارد.

از سوی دیگر، انتخابات آمریکا در تاریخ 5 نوامبر (15 نوامبر) برگزار می شود و ممکن است بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. از آنجایی که نمی توان نتیجه انتخابات را پیش بینی کرد، اثرات آن بر بازارهای مالی نیز نامشخص است. این موضوع به دلیل نامشخص بودن آن، سرمایه گذاران را محتاط تر کرده است. علاوه بر این، داده های تورم PCE و گزارش اشتغال اکتبر نیز هفته آینده منتشر خواهد شد.

تاریخ نشان داده است که کاهش نرخ بهره به عنوان یک کاتالیزور افزایشی برای قیمت بیت کوین عمل می کند. دلیل آن این است که چنین رویدادی به کاهش قدرت دلار و رشد دارایی های ریسک کمک می کند.

از سوی دیگر، جف پارک، مدیر ارشد استراتژی Bitwise، پیش‌بینی کرده است که اگر دونالد ترامپ برنده شود، قیمت بیت‌کوین ⮝ BTC: 67671.1 دلار می‌تواند به 92000 دلار افزایش یابد. اریک فینمن، یکی از طرفداران معروف بیت کوین، همچنین پیش بینی کرده است که در صورت پیروزی ترامپ، قیمت آن به 100000 دلار افزایش خواهد یافت.

مارک کوبان، میلیاردر و تاجر معروف که از طرفداران کامالا هریس است، تأکید کرد که در صورت پیروزی ترامپ، بازار ارزهای دیجیتال ممکن است برای چند هفته افزایش یابد و سپس دوباره سقوط کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411653

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.