افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

منافی: این پیروزی بعد از شکست مقابل السد لازم بود/ هنوز هیچ چیز در آسیا تمام نشده – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 411640
منافی: این پیروزی بعد از شکست مقابل السد لازم بود/ هنوز هیچ چیز در آسیا تمام نشده – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به برد شب گذشته این تیم مقابل شمس آذر قزوین واکنش نشان داد. جواد منافی در گفت وگو با فارس، درباره پیروزی شب گذشته تیم پرسپولیس مقابل شمس قزوین اظهار داشت: هر چه در نیم فصل اول امتیاز بیشتری بگیریم، در نیم فصل دوم راحت تر خواهیم بود. به نظر من پرسپولیس […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به برد شب گذشته این تیم مقابل شمس آذر قزوین واکنش نشان داد.

جواد منافی در گفت وگو با فارس، درباره پیروزی شب گذشته تیم پرسپولیس مقابل شمس قزوین اظهار داشت: هر چه در نیم فصل اول امتیاز بیشتری بگیریم، در نیم فصل دوم راحت تر خواهیم بود. به نظر من پرسپولیس در بازی دیشب به برد نیاز داشت چون بعد از باخت مقابل السد قطر باید این 3 امتیاز را می گرفتیم. در بازی مقابل السعد تیم خوبی بودیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم و با اینکه می توانستیم برنده شویم، مقابل این تیم شکست خوردیم. به همین دلیل فکر می کنم برد دیشب کمک زیادی به پرسپولیس کرد.

ادامه: پرسپولیس در بازی با شمس آذر دو نیمه متفاوت داشت و دیدیم که در نیمه اول از موقعیت ابتدایی بازی به خوبی استفاده کردند و به گل رسیدند. به همین دلیل در نیمه دوم آرامتر بازی کرد و توانست از دروازه خود محافظت کند. هر چند شمس آذر هم تیمی نبود که مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن داشته باشد و این برد کمک زیادی به پرسپولیس کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه شب گذشته سرخ ها شادابی همیشگی خود را نداشتند، اضافه کرد: این تیم پس از شکست مقابل السد نیاز به ریکاوری جسمی و روحی داشت. سفر به قطر و در هوا بودن بازیکنان را از نظر بدنی خسته کرده بود. شکست مقابل السعد از نظر روحی هم آنها را خسته کرد اما خوشبختانه برد شب گذشته به پرسپولیس کمک زیادی می کند تا شرایط خوب خود را پیدا کند. از طرفی شاهد بودیم که گاریدو در این بازی از چند بازیکن جوان استفاده کرد و حضور این بازیکنان جوان در ترکیب پرسپولیس می تواند انگیزه ای برای دیگر بازیکنان جوان باشد.

منافی در پاسخ به این سوال که آیا گاریدو با پرسپولیس و فوتبال ایران به خوبی آشنا شده است یا اینکه هنوز به زمان نیاز دارد، گفت: فکر می کنم در آخرین بازی های لیگ برتر و آسیا باید بپذیریم که گاریدو فوتبال ما را به خوبی می شناسد. حالا می بینیم که در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته است. پرسپولیس البته در لیگ الیت آسیا آنطور که انتظار می رفت عمل نکرد و شاید اگر به جای تساوی با پاختاکور این تیم را در تهران شکست می دادیم الان شرایط فرق می کرد.

وی درباره دیدار هفته آینده پرسپولیس و استقلال خوزستان در اهواز ادامه داد: بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد و تیم های پایین و بالای جدول به یک اندازه عملکرد خوبی دارند. به نظر من پرسپولیس در اهواز بازی سختی خواهد داشت چون استقلال خوزستان نتایج خوبی گرفته و مربی خارجی خوبی دارد. شرایط لیگ ایران به گونه ای است که بازی آسانی نخواهیم داشت و استقلال خوزستان مطمئناً در اهواز به دنبال پیروزی خواهد بود چرا که همه تیم ها برای رقابت با پرسپولیس انگیزه دارند.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باید شانس این تیم در لیگ برتر آسیا تمام شود، گفت: به نظر من هنوز هیچ چیز تمام نشده و پرسپولیس شانس دارد. درست است که در 3 بازی یک امتیاز داریم و سخت است، اما باید قبول کنیم که اگر رقبای خود را در ورزشگاه آزادی دریافت می کردیم، قطعا امتیاز بیشتری می گرفتیم. با این همه فوتبال هزار اتفاق می افتد و شاید شرایط طوری باشد که پرسپولیس بتواند از این گروه جدا شود. درست است که تیم هایی مثل الهلال عربستان و السد قطر تیم های قدرتمندی هستند اما پرسپولیس تیم کوچکی نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.